۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

با رابط کاربری جدید ال ‌جی یعنی UX 9 در V60 ThinQ آشنا شوید

رابط کاربری جدید ال‌جی یعنی UX 9، که در ال جی V60 ThinQ به نمایش گذاشته شده، دارای بهبودها و امکانات جذاب و جدیدی است. مثلا شما می‌توانید از طریق کابل موبایل را به یک نمایشگر متصل کنید. 

علاوه بر این که به امنیت ال جی V60 ThınQ بسیار توجه شده است، تمام قسمت‌ها مانند تنظیمات، گالری، پیام رسانی، دوربین و غیره بهبودها و پیشرفت‌های عالی پیدا کرده‌اند.

رابط کاربری UX 9 ویژگی جذابی و پر کاربردی دارد؛ شما می‌توانید در نمایشگر کامپیوتر صفحه‌ای شبیه به ویندوز اما در قالب اندروید ببینید.

آلبوم تصاویر در UX 9 قاب بهتر و گالری نمای زیباتری دارد. همچنین گروه‌بندی تصاویر بهبود بیشتری داشته و مدیریت آلبوم و پاک کردن تصاویر راحت‌تر شده است.

lg-v60-dual-screen-attached-8

طراحی با شکوه V60 ThinQ که اولین پرچمدار سال 2020 ال جی است هر کاربری را جذب خود می‌کند. طراحی نمای پشت نسل جدید سری V ادامه نسل‌های قبلی خود بوده و از دوربین‌هایی با چینش افقی و در کنار هم بهره‌ می‌برد.

ال جی V60 ThinQ از باتری بی‌نظیر 5000 میلی‌آمپر برخوردار است. به دلیل وجود این باتری قدرتمند، طبیعی است که ضخامت و وزن بیشتری نسبت به نسل های قبل خود داشته باشد.

gsmarena_016

فقط کافی است یک بار ال جی V60 ThinQ را در دست بگیرید و عاشق آن شوید. نسخه جهانی V60 ThinQ در دو رنگ سرمه‌ای و سفید عرضه شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید