۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

با ال جی V60 ThinQ خیلی دور، خیلی نزدیک می‌شود

فاصله گذاری اجتماعی به این معنی نیست که شما تنها و دور از عزیزان خود هستید!

می‌خواهیم به شما یک نکته کوچک را یادآوری کنیم: این که، همه ما در این دوران سخت با وجود طرح فاصله گذاری اجتماعی باز هم می‌توانیم با هم باشیم. شما می‌توانید با هر کسی که می‌خواهید در تماس باشید و در عین حال فاصله خود را از او حفظ کنید.

در خانه بمانید. مطمئن باشید این جدایی خود عشق است. در طول این دوران، بیایید از عزیزان خود محافظت کنید و به آنهایی که دوستشان دارید به روشی جدید دسترسی پیدا کنید. برای تازه کردن دیدارها شیوه‌های امن تری هم هست.

حتی می‌توانید جلسات کاری خود را به شیوه مجازی ترتیب دهید و به همه کارهایتان خیلی راحت‌تر و البته امن تر برسید.

94218301_290934275247103_3138993567347084393_n

ال جی V60 ThinQ به شما کمک می‌کند با عزیزان خود در دوران خانه نشینی در ارتباط بمانید. این تلفن هوشمند و تجهیزات جانبی نمایشگر دوم آن از پنل‌های نمایشگر FHD+ P-OLED ال‌جی با نسبت تصویر ۲۰٫۵:۹ بهره می‌برند و اندازه صفحه هم تقریبا نیم اینچ بزرگ‌تر از قبل شده است. هرچند که نمایشگر Dual Screen جدید علی‌رغم افزایش اندازه، به لطف بهره‌مندی از پنل OLED نازک‌تر، هم‌وزن نمونه قبلی است.

برای امنیت بیشتر موبایل هنگام استفاده، بخش پشتی ال جی V60 ThinQ 5G دارای نوارهایی است که محکم‌تر در دست جای بگیرد. همچنین این اسمارت‌فون از پنل OLED هم‌اندازه Dual Screen بهره می‌برد و درنتیجه شما دو صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی به‌صورت هم‌زمان در اختیار دارید تا با لذتی بیشتر از همیشه، به فعالیت‌هایی چون چندوظیفگی، بازی و سرگرمی‌ بپردازید.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند نمایشگر ۲.۱ اینچی روی درب Dual Screen را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که اطلاعات کلیدی را به‌محض دریافت مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید