۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

ساندبار قدرتمند ال جی با طراحی باریک و شیک مخصوص تلویزیون شما

با بلندگوهای خطی یا ساندبارهای بی‌سیم ال جی دیگر نیازی به اتصال سیم نیست.

می توانید به آسانی بلندگوی خطی خود را به تلویزیون با کمک بلوتوث یا وای-فای اتصال نمایید و از صدای غنی لذت ببرید. باتری قابل شارژ داخل دستگاه به شما اجازه می دهد که هر جایی بتوانید با صدای باکیفیت، به موسیقی های خود گوش فرا دهید.

بلندگوی خطی یا ساندبار ال‌جی مکملی عالی برای تلویزیون پیشرفته شما. ساندبار ال‌جی صدای فراگیر های-فای و فوق‌العاده‌ای را در طراحی باریک و شیکی ارائه می‌دهد. پرداخت مرغوب به طور طبیعی مکمل طراحی جدیدترین تلویزیون شما است و به زیبایی هر چه تمام‌تر با اتاق نشیمن شما ترکیب می‌شود.

 ساندبار خود را با انعطاف تمام نصب کنید. یا می‌توانید آن را زیر تلویزیون بگنجانید یا روی دیوار نصب کنید و به راحتی ساندبار را با فضای زندگی خود تطبیق دهید.

78854221_745391882649300_2358042886487099198_n

این یک فناوری باریک است. باریکی این محصول معادل عمق تلویزیون شماست؛ آن هم زمانی که روی دیوار نصب می‌شود. ساندبار ال‌جی روی پایه مانند یک نوار باریک می‌نشیند و ارتفاع آن به گونه‌ای است که تلویزیون را نمی‌پوشاند و کاملاً متناسب با زیر تلویزیون شما طراحی شده است.

بلندگوی خطی ال جی از سیستم صدای استریوفونیک دالبی اتمُس (Dolby Atmos) نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم Dolby Atmos به صورت خودکار تنظمیات صدا را بر طبق چیزی که روی صفحه نمایش در حال پخش است تغییر می‌دهد تا تجربه صدایی استثنایی برای شنوندگان ایجاد کند. مثلاً، زمانی که فرد در حال تماشای لحظه پرواز هلی‌کوپتر در بالای سرش است، این سیستم به صورت خودکار صدایی که از بلندگو منتشر می‌شود را پشت سر بیننده تنظیم می‌کند تا حس طبیعی پرواز را القا کند.

93571184_855549354927151_8427974640382083923_n

هر جای فضای سه‌بعدی که باشید، Dolby Atmos صدای همراه شماست. وقتی بالای سرتان باشد، صدایی واقعی و نفس‌گیر ایجاد می‌کند و شما را در تجربه حسی و غوطه‌ورکننده‌ای غرق می‌کند.

قابلیت Dolby Atmos صدای زنده‌ای تولید می‌کند که که می‌تواند در هر نقطه‌ای از فضای سه بعدی حتی فضای بالای سر پخش شود تا صدایی واقعی و نفس‌گیر را به صورت همه جانبه و پرشور خلق نماید. صداها  به وسیله پردازش فراداده‌های پیچیده به گونه‌ای منتشر می‌شوند که با توجه به قرار گرفتن مکان مخاطبان، از زاویه ای طراحی شده به گوش او برسند. محیطی که این محصول در آن قرار دارد در لحظه پردازش می‌شود تا هر صدا از محل خاصی خارج شده و صدا حتی از فاصله دور شنیده شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید