۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

سر و صدای ماشین لباسشویی از کجاست؟

همان طور که می‌دانید ال‌جی محصولات عالی و متنوعی دارد و ماشین لباسشویی یکی از پرطرفدارترین آنهاست. تنوع در خود بخش ماشین لباسشویی هم زیاد است؛ مثل ماشین‌های لباسشویی درب از بالا و درب جلو با ابعاد، امکانات و طراحی‌های محتلف. شما می‌توانید بر حسب نیاز خود، مدلی را انتخاب کنید که بیشتر پاسخگوی تقاضای شما باشد.

اگر سال‌های سال است که از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید، شاید گاهی نیاز به سرویس داشته باشد یا به مرور زمان و در اثر استفاده بیش از حد نیاز به تعمیر پیدا کند.

ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی مجهز به فناورری عیب‌یابی هوشمند هستند و به شما کمک می‌کنند مشکل ماشین لباسشویی ال‌جی خود را بدون نیاز به حضور تکنسین و خدمات تخصصی برطرف کنید. در این مطلب از وبلاگ ال‌جی، می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا مشکل صدای بلند ماشین لباسشویی ال‌جی را خودتان تشخیص دهید؛ البته اگر دستی بر امور فنی دارید! در غیر این صورت، به شما توصیه می‌کنیم با مرکز خدمات مشتری گلدیران تماس بگیرید تا تکسنین و متخصص مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف کند.

اگر ماشین لباسشویی ال‌جی صدای بلندی هنگام کار ایجاد کند، مشکل از کجاست؟

بلبرینگ لگن:

بلبرینگ لگن به چرخش روان لگن داخلی ماشین لباسشویی کمک می‌کند و در وسط لگن خارجی سوار می‌شود. اگر بلبرینگ لگن شکسته یا آسیب دیده باشد، صدای بلندی ایجاد می‌کند. تعویض بلبرینگ لگن نیاز به باز کردن بیشتر قطعات ماشین لباسشویی دارد. اگر بلبرینگ معیوب باشد، بهتر است هم بلبرینگ را عوض کنید و هم لگن خارجی.

محفظه عقب با بلبرینگ:

محفظه یا لگن پشتی با کمک بلبرینگ به نرمی کار می‌کند. اگر بلبرینگ‌ها معیوب باشند، ماشین لباسشویی شما سر و صدا می‌کند. بنابراین، تعویض آن مشکل سر و صدا را حل می‌کند. اگر مدل ماشین لباسشویی شما نوعی است که امکان خرید جداگانه بلبرینگ را ندارد، باید درام عقب را با بلبرینگ را تعویض کنید.

جعبه‌دنده:

جعبه دنده فرسوده یا معیوب باعث ایجاد صدای بلند در حین کار شست‌وشوی لباس می‌شود. اما کمتر احتمال دارد مشکل از جعبه دنده باشد. بنابراین، قبل از تعویض جعبه دنده یا گیربکس، سایر علل احتمالی دیگر را بررسی کنید.

تخلیه پمپ:

یک پمپ تخلیه مسدود یا معیوب هنگام کار صدای بلند را ایجاد می‌کند. اشیای کوچک یا پوشاک می‌توانند وارد پمپ تخلیه شوند و از عملکرد روان آن جلوگیری می‌کنند. بنابراین، پمپ تخلیه را از نظر وجود انسداد بررسی کرده و مشکل را برطرف کنید. اگر حتی پس از رفع انسداد، پمپ تخلیه همچنان پر سر و صدا است، می‌توانید پمپ تخلیه را تعویض کنید.

موتور محرک:

بلبرینگ موتور محرک فرسوده هنگام کار شست‌وشو باعث ایجاد صدا می‌شود. شما باید تسمه محرک را از موتور جدا کرده و آن را روشن کنید تا مشخص شود موتور محرک به درستی کار می‌کند. اگر موتور محرک در حال تولید صدای بلندی ایجاد می‌کند، آن را تعویض کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید