۱۱ آذر ۱۳۹۹

چطور با ماشین لباسشویی ال جی لباس‌ها را ضدعفونی کنیم؟

وقتی صحبت از لباس‌های کار، لباس زیر کودک یا لباس‌های خیلی کثیف و خاکی به میان می‌آید که آلوده به انواع ویروس‌های خطرناک هستند، شست‌وشو با ماشین لباسشویی اولین ایده‌ای است که به ذهن شما خطور می‌کند.

 برنامه Sanitary در ماشین لباسشویی ال جی همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. برنامه Sanitary از ایجاد تغییرات زیاد در دما استفاده می‌کند تا کثیف‌ترین لباس‌ها را در خانه بشوید؛ با آب خیلی داغ می‌شوید و با آب سرد آبکشی می‌کند.

علاوه بر این، فناوری بخار به معنای واقعی کلمه یک تمیزکننده همه فن حریف است و برخلاف بسیاری از تمیزکننده‌ها در عین حال هم قدرتمند است و هم نافذ و ملایم. دلیل اصلی این امر قابلیت بخار در رسیدن به دمای بالا ، یعنی بالاتر از دمای آب جوش است. این ویژگی باعث می‌شود که بتوان به‌وسیله بخار تمام ذرات مولکولی خاک و کثیفی را از هم جدا کرده و در حالی که هیچ آسیبی به بافت لباس نمی‌رسد، آن را تمیز کرد.

مزیت مهم دیگر فناوری شست‌وشو با بخار، ضدعفونی کردن است. این خصوصیت علاوه بر ضدعفونی کردن ملحفه، حوله، دستمال‌های آشپزخانه و بقیه پارچه‌هایی که احتمال آلودگی بالا و نیاز به ضدعفونی شدن دارند، برای کودکان و افرادی که به آلرژی مبتلا هستند بسیار مفید بوده و در بعضی از این مدل‌ها می‌توان تمام گرد و غبارها و باکتری‌های آلرژی‌زا را تا میزان ۹۹ درصد از بین ‌برد.

این فناوری می‌تواند آب را تا دمایی بسیار بیشتر از نقطه جوشیدن آب و تا اندازه ۲۱۲ درجه سانتی‌گراد گرم کرده و بخار آب در محفظه منتشر کند. بخار به ذرات چربی و کثیفی ها نفوذ کرده و با متلاشی کردن پیوند مولکولی آنها کمک می‌کند تا با کمترین مقدار مواد شوینده، تمیزترین نتیجه ممکن را شاهد باشید و در عین حال این فناوری صدمه‌ای به لباس نزده و آن را مثل روز اول به شما تحویل می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید