۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

با حساسیت فصلی در بهار کرونایی چه کنید؟

یک ماه و چند روز از بهار گذشت؛ بهاری که به دلیل شیوع کرونا و قرنطینه خانگی امسال خیلی خیلی متفاوت‌تر از سال‌های قبل و فوق العاده کسل‌کننده بود. این همه استرس کرونایی و مراقبت از یک طرف، حساسیت کلافه‌کننده بهاری هم یک طرف دیگر! 

با پراکنده شدن گرده‌ گل‌ها در هوا خارش و آبریزش بینی، عطسه، سرفه، آبریزش و قرمزی چشم و حتی در موارد شدیدتر تنگی تنفس به جان افرادی می‌افتد که دچار حساسیت هستند. برخی از این علائم خیلی شبیه علائم بیماری کووید 19 است که این روزها همه مردم دنیا را دچار تشویش و اضطراب کرده است.

اگر شما یکی از چند میلیون نفری باشید که حساسیت بهاری هر سال آزارتان می‌دهد، این را هم می‌دانید که هوای گرم با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش کم‌کم از راه خواهد رسید. فقط باید علائم را ببیشتر کنترل کنید تا با ویروس کرونا اشتباه گرفته نشود!

طبق تحقیقات عطسه کردن راهی برای ریست کردن و راه اندازی مجدد سیستم تنفسی است و باعث می‌شود موهای ریز داخل بینی در حالت انباشتگی موقت قرار بگیرند و مواد محرک در هوایی که تنفس می‌کنید را بیرون برانند. با اینکه شما در حیرت مانده‌اید دلیل حساسیت شما چیست اما بینی خودش می‌داند که مقصر گرده افشانی است یا گربه خانگی و یا پرهای داخل بالش!

washer-dryer-titan2.0-trueSteam

چطور حساسیت بهاری را برطرف کنید؟

شما باید بیشتر از سلامت خود و تمیزی خانه تان مراقبت می‌کنید. برای مراقبت بیشتر، می‌توانید با ماشین لباسشویی ال‌جی با ظرفیت بزرگ و فناوری Turbo Wash و شست‌وشو با بخار استفاده کنید.

چرخه مواد حساسیت‌زا (Allergiene Cycle) از بخار بهره می‌برد تا بیش از ۹۵ درصد مواد حساسیت‌زا از لابه‌لای الیاف پارچه را از بین ببرد. علاوه بر این، کارشناسان به تازگی این ماشین لباسشویی را به عنوان بهترین ماشین لباسشویی سال انتخاب کرده‌اند. دلیل انتخاب این ماشین لباسشویی چرخه‌های کارامد و ظرفیت بالایی است که حتی در بارگذاری بزرگتر در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

حتی اگر بهار باعث جاری شدن آب از بینی و قرمز شدن چشم‌های شما نمی‌شود، فرقی نمی‌کند مدل ماشین لباسشویی ال‌جی شما چیست؛ ال‌جی اینجاست تا به شما در کارهای منزل کمک کند و این فصل زیبا اما همراه با چالش کرونا را به راحتی سپری کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید