۲۱ خرداد ۱۳۹۹

تلفن هوشمند و متمایز ال جی VELVET به زودی در بازار ایران

 ال جی VELVET در یک قدمی بازار ایران است.

ال جی الکترونیکس برای کاربران ایران ارزش خیلی زیادی قائل بوده و نسخه LG VELVET 4G را برای بازار ایران و سپس خاورمیانه معرفی کرده است.

ال جی VELVET 4G حدود 20 درصد از نسخه 5G ارزان تر است در حالی که همان مشخصات و ویژگی های VELVET 5G را حفظ کرده است. این تلفن هوشمند قرار است با تعداد خیلی زیادی وارد بازار ایران شود و در تمامی شهر ها و هایپرها در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

ال جی VELVET علاوه بر سخت افزار قدرتمند، باتری با ظرفیت بالا و صفحه نمایش بزرگ از طراحی فوق العاده ظریفی بهره می‌برد. شاید باور نکردنی باشد که وزن ال جی VELVET تنها ۱۸۰ گرم است. این تلفن هوشمند سبک ترین گوشی جهان با صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی به شمار می‌رود.

103315404_180228980073943_9149283122601484938_n

ال جی VELVET دو صفحه نمایش بزرگ ۶٫۸ اینچ با ابعاد کوچک تر و ضخامت کمتر دارد. هنگامی که این گوشی در کاور صفحه نمایش دوم قرار میگیرد ضخامت آن به ۱۴٫۴ میلی متر می‌رسد همچنین وزن این کاور به همراه صفحه نمایش دوم تنها ۱۲۹ گرم است.

شاید باورش سخت باشد که ال جی VELVET با باتری بزرگ ۴۳۰۰ میلی آمپر تنها ۷٫۸ میلی متر ضخامت دارد. هم چنین باید بگوییم که نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی ۹۰ درصد است؛ این یعنی حس راحتی و خوش دستی هنگام کار.

ال جی VELVET علاوه بر صفحه نمایش دوم به صفحه نمایش سوم مجهز شده تا بتوانید از اعلان ها، تاریخ، ساعت، روز و غیره مطلع شوید.

با ال جی VELVET دنیا را متفاوت ببینید. این تفاوت ها است که ارزش هایی شگرف و متمایزی را ایجاد می کند. حس زیبایی و لطافت، حس قدرت و شکوه، لمس ترکیبی از کلاسیک و مدرن. این ویژگی های گوشی لاکچری جدید ال جی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید