۰۹ بهمن ۱۳۹۵

کسب افتخاری دیگر برای شرکت صنایع گلدیران

شرکت صنایع گلدیران برای ششمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس قهرمان صنعت شد.

جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به‌ صورت سالانه و با هدف معرفی برترین و موفق‌ترین شرکت‌های داخلی برگزار می‌‌شود. امسال نیز دوازدهمین دوره این جشنواره در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران با حضور سیدحسین هاشمی استاندار تهران و جمعی از صنعتگران، چهره‌های صنعتی، سفرا و مسئولین برگزار شد واز جناب آقای مهندس خزاعی بعنوان مدیریت شرکت صنایع گلدیران به پاس بیش از 30 سال  تجربه وتخصص حرفه ایی در توسعه صنعتی و اقتصادی و پیشتازی در حوزه مدیریت تولید و صنعت لوازم خانگی و صوتی ، تصویری تقدیر بعمل آمد وو تندیس و لوح جشنواره قهرمان صنعت توسط مقامات عالی حاضر در مراسم به ایشان تقدیم شد.

احترام به صنعتگران و ثروت آفرینان کشور، تلاش برای توسعه فرهنگ برندسازی، ایجاد بستر مناسب برای توسعه فرهنگ ساخت داخلی و صادرات کالاها با برند ایرانی، افزایش سهم و نقش بخش خصوصی در فعالیت‌های بخش صنعت، معدن و تجارت و افزایش ظرفیت‌های رقابت‌پذیری صنعت کشور از جمله اهداف دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران محسوب می‌شود.

شرکت صنایع گلدیران بعنوان یکی از ثروت‌آفرینان و برترین برند‌های کشور همیشه اولویت خود را براساس توسعه فرهنگ ساخت داخلی گذاشته و در راستای نهادینه سازی تولید و انتقال فناوری روز دنیا به کشور تلاش کرده است. این فناوری‌ها همیشه مبتنی بر تامین سلیقه ایرانی بوده و شرکت صنایع گلدیران همیشه تلاش کرده است تا در قالب تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی به نیاز مصرف کننده ایرانی پاسخ دهد. بعلاوه بهره گیری از نیروهای جوان، تحصیلکرده و خوش فکر ایرانی، توسعه سهم بازار داخلی و صادراتی و تامین زیرساخت های لازم برای اشتغال‌زایی از هدف‌های شرکت صنایع است که دریافت تندیس قهرمان صنعت گواهی بر ثمربخشی آن محسوب می‌شود.

شرکت صنایع گلدیران بخاطر کمک به پیشبرد اهداف نظام در زمینه توسعه اشتغال مناطق کم برخوردار، مجموعه های تولیدی خود را در این استان‌ها قرار داده و اکنون نیز روند سرمایه گذاری‌ها توسط گلدیران جهت توسعه تولید داخل در دو استان مذکور همچنان تداوم دارد. تمامی سرمایه گذاری‌های انجام شده توسط گلدیران صورت گرفته و طرف خارجی تاکنون سرمایه گذاری مستقیم نداشته است.

industries2

همچنین شرکت گلدیران در زمینه کیفیت نیز به خوبی توانسته به جایگاه ویژه‌ای در بین صنایع ایرانی دست پیدا کند. مدیریت نوین این شرکت به مفاهیمی چون رضایتمندی مشتری، رقابت پذیری، تولید پایدار و سرآمد توجه دارد همین امرر باعث شده تا شرکت صنایع با تلاش برای تولید محصولات دارای فناوری روز دنیا و پیشرو در تامین انتظارات مشتری موفق به دریافت نشان کیفیت برتر شود.

لازم به ذکر است که شرکت صنایع گلدیران اقدامات موثری را در زمینه ایجاد آزمایشگاه‌های تست عملکرد و برچسب انرژِی برای محصولات مختلف نظیر تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی اتوماتیک و جاروبرقی با همکاری سازمان استاندارد ایران انجام داده و به عنوان مرکز تحقیقات و آزمایشگاه‌های همکار سازمان استاندارد ایران معرفی گردیده است که این افتخار بزرگی برای مجموعه گلدیران می‌باشد.

مجموعه آزمایشگا‌های شرکت صنایع گلدیران، فعالیت خود را از سال 1390 در بخش برق و الکترونیک و با راه اندازی آزمایشگاه تلویزیون دیجیتال با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه عملکرد و گیرندگی سیگنالی تلویزیونی و گیرنده‌های دیجیتال با کاربری سیستم DVB-T و DVB-T2 آغاز نموده است. هممچنین آزمایشگاه تعیین مصرف و برچسبب انرژی تلویزیون صنایع گلدیران آمادگی انجام تمامی آزمون ها و صدور نتیجه بر اساس استاندارد ملی INSO 16495 را برای انواع تلویزیون را دارد. این شرکت توانسته با مدیریت حرفه‌ای، پرسنل آموزش دیده و بهره بردن از جدیدترینن تکنولوژی‌های روز دنیا جایگاه ویژه و مورد تحسین صاحب نظران در عرصه تولید کشور به دست آورد.

از جمله افتخارات دیگر صنایع گلدیران می‌توان به دریافت لوح ها و تندیس‌های  نقره‌ای و طلایی در همایش سالیانه حمایت از حقوق مصرف کنندگان از سال 91 تا 94 از معاونت محترم اول ریاست جمهور و دریافت لوح و تندیس از وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به عنوان تولید کننده نمونه درروز صنعت سال 93 اشاره کرد.

۱ نظر

حسين ۹ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

عملکرد شرکت گلدایران تا سال ۲۰۱۲ بسیار عالی بود یعنی بهترین خدمات را با کمترین هزینه به مشتریان ارائه می داد در حال حاضر نیز خدمات این شرکت و نحوه برخورد و سرویس دهی ان بسیار عالی است اما کاهش تنوع در محصولات ، عدم بروز شدن این شرکت در ارائه خدمات اینترنتی و از همه مهمتر فاصله بسیار بین قیمت محصولات با ضمانت این شرکت و همان محصولا با ضمانت غیر و یا متفرقه باعث شده میزان فروش محصولات ال جی با مبادی نامشخص در بازار آنهم محصولات سفارش سایر کشورهای همسایه به غیر از افغانستان در کشورما افزایش یابد اگر به سایت دیوار بخش فروش لوازم صوتی و تصویری در گروه تلوزیون و پروژکتور سر بزنید قطعا میزان عرضه کنندگان تلوزیونهای اکبند ال جی به تنهایی از مجموع تمامی برندهای دیگر بیشتر است فقط کافیست قیمتها را با قیمت همان محصولات در سایت گلد ایران مقایسه نمائید سایت هایی که محصولات را باضمانت ساخت کره و اکبند بودن محصول و تسویه حساب بعد از نصب و راه اندازی محصول در محل مشتری و تسویه حساب با کارت خوان در منزل مشتری ارائه و در مقابل دریافت وجه کمی تلوزیون را گارانتی نیز می نمایند بی شک در صورت ادامه روند کنونی همان اتفاقی که در مورد شریک قبلی ال جی در بخش صوت و تصویر ( شرکت رادیو شهاب که هم اکنون تولید تلوزیونهای شهاب و TCL و سونی و هایسنس را در ایران بعهده دارد ) برای گلد ایران تکرار و یا همانند سونی که در حال حاضر شرکت ایران رهجو را بعنوان دومین شریک تجاری خود برای عرضه تلوزیون در ایران برگزیده شرکای تجاری دیگر نیز همزمان وارد عرصه رقابت با شما خواهند شد در دهه ۶۰ یک تلوزیون رنگی قیمتی معادل پس انداز یکسال یک خانواده متوسط را داشت اما یک میلیون و سیصد هزار تومان برای یک تلوزیون ۴۳ و یا ۸۵۰ هزارتوام برای یک تلوزیون ۳۲ انچنان رقم سنگینی برای عموم مردم نیست که ریسک خرید کالای بدون گارانتی ال جی را بجان نخرند حتی دو میلیون و هشتصد و ۵۰ هزار تومان برای یک تلوزیون ۵۵ اینچ قطعا وقتی یکی از این محصولات در یک خانواده برای یکسال بدون هیچ مشکلی کار کرد رغبت یک خانواده و یا یک جمع بزرگتر مثل یک فامیل برای خرید نوع قاچاق کالا بلا می رود و این دو مینو آنچنان ادامه می یابد که در اینده نه چندان دور شاهد حضور محصولات بدون گارانتی ال جی در خانه کارکنان گلدایران خواهید بود دیوار یک نمونه بود از بازار بسیار بزرگی که در فضای مجازی برای فروش محصولات ال جی ایجاد شده است من به دلایلی که برای خودم دارم تممی محصولات خانگی و صوتی و تصویری و حتی موبایل خودم که تحت گارانتی دنیای پردازش است را با ضمانت اصلی خریداری کرده ام اما برای خریدهای آتی تردید دارم

نظر دهید