۱۸ خرداد ۱۳۹۹

کولرهای گازی ال جی را با خیال راحت و بدون نگرانی از مصرف برق روشن کنید

کولرهای گازی ال‌ جی (سری نکست، آرت‌کول و مدل‌های جدید) نشانگر مصرف انرژی دارند و شما می‌توانید لحظه به لحظه از میزان برق مصرفی مطلع شوید.

با یکبار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده می شود و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه (برحسب کیلووات) نشان داده می شود.

اسکن هوشمند موقعیت‌های مکانی و فعالیت کاربر را شناسایی می‌کند تا تنظیمات دمایی را کنترل نماید. وقتی کاربر حضور ندارد، با تغییر سیستم به حالت دور فن پایین از اتلاف مصرف انرژی جلوگیری می‌شود. در مقایسه با سیستم‌های تهویه اینورتر، حداقل ۷۳ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

 

03_Energy-Display

فناوری شگفت‌انگیز Inverter V ال‌جی بهترین کیفیت را با بیشترین صرفه‌جویی در انرژی تا ۶۰ درصد ارائه می‌دهد. فناوری مدرن «کنترل انرژی فعال» ال‌جی مصرف انرژی را کمتر می‌کند.

به لطف کمپرسور BLDC، موتور فن BLDC و کنترل گشتاور، دستگاه‌های تهویه مطبوع اینورتر ال‌جی می‌توانند به سادگی سرمایش و گرمایش خروجی را با توجه به شرایط تنظیم کنند. کمپرسورهای BLDC از یک مگنت نئودیمیم قوی برای حداکثر کردن بازدهی موتور و به حداقل رساندن تلفات تراکم استفاده می‌کند. همچنین، موتور فن BLDC عملکرد کاراتر، بی‌صداتر و نرم‌تری را تضمین می‌کند. افزون بر این، ویژگی کنترل گشتاور نویز و لرزش را به حداقل می‌رساند. این ویژگی‌ها در کنار هم مصرف انرژی را تا ۶۰ درصد کاهش می‌دهند.

کاربران با فشردن کلید کنترل انرژی فعال بر روی ریموت کنترل دستگاه می‌توانند مصرف انرژی کولر گازی خود را با توجه به نیاز پایین‌تر بیاورند. با فعال‌سازی این قابلیت و پایین‌تر آمدن توان خنک‌کنندگی کولر گازی به ۸۶ درصد، مصرف انرژی باز هم کاهش می‌یابد.

071acfd4-53e3-4f32-9981-0eba280179b3

چگونگی عملکرد دکمه کنترل مصرف انرژی

با استفاده از دکمه کنترل مصرف انرژی، در ۳ مرحله میزان مصرف انرژی کنترل می‌شود.

  • حالت عادی: ۱۰۰ درصد خنک‌کنندگی با مصرف ۱۰۰ درصدی انرژی (برای محیط شلوغ با افرادی فعال)
  • گام اول: یک بار فشار دادن دکمه کنترل مصرف انرژی؛ ۸۶ درصد خنک‌کنندگی، با استفاده ۷۵ درصدی از انرژی (برای محیطی که در آن فراد فعالیت زیادی ندارند.)
  • گام دوم: دو بار فشار دادن دکمه کنترل مصرف انرژی؛ خنک‌کنندگی ۷۹ درصدی؛ با استفاده ۵۶ درصدی از انرژی (برای محیطی که در آن فعالیت زیادی صورت نمی‌گیرد.)

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید