۰۷ مرداد ۱۳۹۹

با لباس‌های نم‌دار و مرطوب خداحافظی کنید

وقتی ماشین لباسشویی شما TWINWash ال جی است خیلی راحت می توانید به دنیایی بدون رطوبت قدم بگذارید.

ماشین های لباسشویی TWINWash ال جی نه تنها با سرعت بیشتری لباس های شما را می شویند بلکه یک دستگاه خشکشویی تمام عیار نیز به شمار می روند. پس دیگر وقتش رسیده با رطوبت و نم لباس ها و بوی نامطبوعش خداحافظی کنید.

دو فناوری پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه و  سیستم کندانسور نظافت خودکار در ماشین خشکشویی جدید ال‌جی می‌توانند تا حد زیادی انتظارات مشتریان را برآورده کنند.

 وجود پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه یا DUAL Inverter Heat Pump در ماشین خشکشویی جدید ال‌جی به این معنی است که این محصول صرفه جویی بیشتری در انرژی دارد و مورد نیاز مشتریان امروز است. این پمپ از دو سیلندر بهره می‌برد که به صورت همزمان برای فشرده‌سازدی مبرد کار می‌کند تا این محصول خانگی سرعت خشکشویی بالاتری داشته باشند، عملکردش بهتر شود و از بازده انرژی A+++-10  درصدی برخوردار شود.  از آنجا که این پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه، در مقایسه با بیشتر محصولات، غالبا در دمای پایین کار می‌کند با دمای خشکشویی کمتر، لباس‌ها دوام بیشتری خواهند داشت و کمتر آب می‌روند.

109963335_274849940472432_3033354195629409434_n

علاوه بر بازده و نتایج خیلی خوب حشکشویی، ال‌جی با قابلیت Auto Cleaning Condenser کار را بسیار راحت‌تر می‌کند. یکی از آزاردهنده‌ترین جنبه‌های خشکشویی میزان پرز و آشغالی است که در مخزن بر جای می‌ماند، مانع جریان هوا می‌شود و مصرف انرژی را افزایش می‌دهد.

ماشین خشکشویی ال‌جی با پمپ گرمایشی اینورتر دوگانه از جت‌های قدرتمند افشانه آب برای از بین بردن خودکار پرزها و آشغال‌ها از مخزن و کندانسور بهره می‌برد و انجام کارهای دستی نظافت را که قبلا انجام می‌شد برطرف کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید