۲۰ مرداد ۱۳۹۹

ماشین ظرفشویی Quadwash ال‌ جی ؛ بدون نیاز به آبکشی و پیش شست و شو

ماشین ظرفشویی Quadwash ال‌ جی آمده تا تمام مشکلات ظرفشویی های قدیمی را با راه‌حل‌های جدید خود حل کند تا مشتریان ایرانی بتوانند از جدیدترین فناوری های روز دنیا برای ظرف‌های تمیزتر با کاربری آسان‌تر بهره ببرند.

سیستم شستشوی خاص این ظرف‌شویی، به‌طور متناوب جهت پاشیدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می‌دهد. از آنجا که در هر زمان یک سیستم آب فشان در حال کار است، فشار آب قدرتمندتر و کارایی شستشوی بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین باعث کاهش هزینه آب و برق می‌شود. برنامه‌های گوناگون ماشین‌های ظرف‌شویی ال‌جی، از قبیل Pre-Wash که برای ظرف‌های بسیار کثیف بکار می‌رود، Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به‌منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده بکار می‌رود و برنامه نصف ظرفیت (Half Load) برای شستشوی حجم کمی از ظروف (شستشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه‌ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

یکی از فناوری‌های برجسته در ماشین ظرفشویی ال جی QuadWash است؛ قابلیتی که با استفاده از ۴ بازوی افشانه به جای دو بازویی که در بیشتر ماشین‌های ظرفشویی وجود دارد شست‌وشوی ظرف‌ها را متحول می‌کند.

116274664_286954672405155_1640854899950542756_n

فناوری QuadWash دارای چهار بازو می باشد که در هر دو جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخند به طوری که پاشش آب در تمامی زوایا و منافظ بین ظروف نفوذ می کند. چهار بازوی شستشوی پایینی دستگاه با متصل بودن به موتور اینورتر دایرکت درایو باعث پاشش قدرتمند آب در تمام محفظه دستگاه خواهد شد. همچنین دو بازو از چهار بازو، خود به طور مجزا چرخشی در حدود ١٢٠ درجه را دارا می باشند که این عامل باعث پوشش کامل سیستم شسشتو درتمامی زوایا می شود.

مصرف انرژی این محصول درجه  +++A را به خود اختصاص داده است. یعنی بیشترین صرفه‌جویی ممکن در هزینه آب و برق مصرفی. موتور دایرکت درایو اینورتر در کنار کاهش مصرف انرژی، نسبت به بقیه ماشین‌های ظرف‌شویی، ۱۰ لیتر فضای بیشتری در اختیارتان خواهد گذاشت. به‌علاوه موتور اینورتر به نسبت بقیه رقبا صدای خیلی کمتری تولید می‌کند. یعنی کاهش صدا به میزان ۳۸ دسی‌بل در مقایسه با ۴۵ دسی‌بل در ماشین‌ظرفشویی‌های معمولی.

116675246_110382070661184_5833555586246234431_n

علاوه بر این فناوری‌های نوین ظرفشویی جدید ال‌جی از موتور اینورتر قدرتمند خاص خود و قابلیت Easy Rack plus هم بهره می‌برد. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید به راحتی قفسه‌های ظرفشویی را مطابق میل خود تنظیم کرده و ظروف مختلف با سایزهای گوناگون را در آن قرار دهید. قابلیت انعطاف پذیری سبدها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده به طوری که طبقه دوم در سه سطح، و طبقه سوم در دو سطح قابلیت تنظیم ارتفاع را با فشار دادن یک دکمه دارا می باشد.

همچنین با قابلیت Smart ThinQ ال‌جی می‌توانید ظرفشویی خود را با گوشی هوشمند کنترل کرده و دستورات مختلفی به آن بدهید. دستوراتی از جمله تعیین نوع چرخه شستشو و زمان خاموش و روشن شدن دستگاه. از سوی دیگر، سری جدید ماشین های ظرفشویی ال جی مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند از طریق اپلیکیشن Smart ThinQ هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید