۱۹ شهریور ۱۳۹۹

تلفن هوشمند LG Velvet ؛ یک همراه شیک و پاسخگوی تمامی نیازهای شما

تلفن هوشمند LG VELVET با تجهیز به Qualcomm Snapdragon 765G عملکردی استثنائی را ارائه می‌کند که به راحتی پاسخگوی تمامی نیازها و خواسته‌های کاربران ۵G خواهد بود.

علاوه بر این، امکاناتی همچون ضبط چند ‌دوربینی هوشمند، بازی‌های سرعت بالا و همراهی طولانی باتری را فراهم می‌سازد.

طراحی جدید LG VELVET با خصوصیاتی همچون خطوط سیال، گوشه‌های منحنی و لبه‌های متقارن بخش جلو و عقب، تجسمی کاملی از زبان طراحی ۳D Arc Design است.

سطوح صاف و صیقلی، رنگ‌های درخشان و ظرایف قابل لمسی همچون دوربین Raindrop که خیال قطرات باران را به ذهن متبادر می‌سازد، از جمله مشخصه‌هایی هستند که LG VELVET را از سایر رقبا جدا می‌سازند. این زبان طراحی جدید و ملهم از طبیعت به LG VELVET ظاهری برجسته و کاملا خوش‌دست بخشیده است.

0817_MON__ians_pix_p

شاه‌کلید طراحی LG VELVET نیم رخ ۷.۹ میلیمتری آن است که تنها با استفاده از نمایشگر ۶.۸ اینچی P-OLED Cinematic Full Vision امکان‌پذیر شده و همراهی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 765G نشانگر قدرت و صلابت آن است. این اسمارت‌فون با LG Dual Screen بهینه‌شده جدید هم کاملا سازگار است که البته جداگانه باید تهیه شود. هر دو بخش LG Dual Screen و LG VELVET به خوبی با قلم‌های stylus اکتیو سازگار هستند.

LG VELVET به لطف نمایشگر خوش‌فرم ۶.۸ اینچی P-OLED Cinematic Full Vision خود با نسبت تصویر ۲۰.۵:۹، تجربه گیمینگ و تماشای موبایلی همه‌جانبه‌ای را فراهم می‌آورد. برای پرهیز ازمشکلات لمس ناخواسته نمایشگر درخشان و اندکی منحنی این موبایل، ال‌جی الگوریتم ویژه Grip Suppression را توسعه داده که با دقت بالایی لمس‌های خود‌خواسته کاربر را از لمس‌های غیرعمدی تشخیص می‌دهد.

برای همخوانی با کیفیت تصویری مجلل ارائه شده، LG VELVET به کمک اسپیکرهای استریو مجهز به LG 3D Sound Engine صدایی دقیق و واقع‌گرایانه عرضه می‌کند. و با تعبیه جک هدفون که امروزه تقریبا منقرض شده، LG VELVET با حمایت ازعاشقان صدا و موسیقی، باعث دلگرمی آنها شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید