۱۶ شهریور ۱۳۹۹

چشم‌انداز ال ‌جی برای آینده خانه هوشمند با شعار Life’s Good from Home

نمایش نسل جدید ابداعات تحت عنوان Home and Beyond در IFA 2020

ال‌جی الکترونیکس در IFA 2020 تجربه کاربری جدید و بی‌مانندی را به نمایش گذارده است. دکتر I.P. Park مدیر ارشد فناوری ال‌جی به شکل مجازی و به‌صورت ویدیوی هلو گرام روی سن آمد تا درباره شعار تازه Life’s Good from Home و چشم‌انداز این شرکت برای آینده صحبت کند. چشم‌انداز آینده ال‌جی بر پایه افزایش حداکثری سه ارزش بنیادین سلامت، آسایش و سرگرمی در خانه بناشده است.

دکتر Park اظهار داشت: «این دوران بی‌سابقه دیدگاه انسان نسبت به آینده را بیش‌ازپیش نامشخص‌ کرده است؛ اما ال‌جی معتقد است این ره‌آورد فرصتی بی‌همتا برای خلق تغییر واقعی در دنیا با تشخیص توانمندی‌ها و پتانسیل‌های جدید درون خانه است. به‌عنوان یکی از مبتکران سبک زندگی پیش‌گامانه، ما تعهد و تلاشمان را دو برابر ساخته‌ایم تا محصولاتی جدید و ارتقا یافته و سرویس‌هایی را توسعه دهیم که زندگی خوبی را برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان فراهم می‌آورند.»

LG-IFA-2020-IP-Park-01

تکامل و نوآوری در پلتفرم هوش مصنوعی ال‌جی با نام LG ThinQ جهت خلق سرویس‌ها، راه‌کارها و مدل‌های کسب‌وکار جدید و هدایت تغییرات تازه همچنان ادامه دارد. دکتر Park هنگام رونمایی از چگونگی ارائه تجربیات کاربر-محور توسط نسخه به‌روز شده LG ThinQ که از مرحله خدمات پشتیبانی به تأمین تجهیزات رسیده، می‌گوید: «LG ThinQ قلب تپنده تجربیات نوآورانه ما برای توانمندسازی هرچه بیشتر زندگی است.» با استفاده از این اپلیکیشن، سامانه خدمات پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی Proactive Customer Care می‌تواند به تحلیل و گزارش وضعیت موجود لوازم‌خانگی پرداخته و حتی پیشنهاد‌ها لازم برای نگهداری و تعمیر را نیز ارائه کند.

ال‌جی با سرمایه‌گذاری بر دامنه وسیعی از فناوری‌ها همیشه به دنبال بهبود زندگی روزمره بوده و ابداعات و ابتکارات لازم برای ارتقاء خانه را دنبال می‌کند. خط تولید ربات‌های CLOi ال‌جی توانسته‌اند راهکاری امن، همراه با فاصله‌گذاری اجتماعی را برای ارائه سرویس در رستوران‌ها و بیمارستان‌ها فراهم آورند و از جولای ۲۰۲۰ هم ربات‌های سرویس‌دهنده LG CLOi ServeBots در مراکز تجاری کره مستقرشده‌اند. به‌عنوان یکی از پیشگامان اصلی صنعت رباتیک، ال‌جی دورنمای توسعه اکوسیستم رباتی از طریق پلتفرم CLOi را بر پایه رانندگی خودکار، تجزیه‌وتحلیل وضعیت و کنترل حرکت برای کاهش زمان تولید محصولات بسیار پیشرفته، به‌عنوان یک نیروی پیشران در رشد صنعتی بنانهاده است. دکتر Park همچنین بر توانایی CLOi 2.0 برای استفاده به‌عنوان جایگزینی کارآمد در تعاملات انسانی و سازگاری آن با استاندارد متن‌باز Robot Operating System (ROS) 2 تأکید نمود.

LG-IFA-2020-IP-Park-02

ال‌جی به‌عنوان بخشی از تلاش‌هایش درزمینهٔ تحول دیجیتال، سعی دارد تکنولوژی مدیریت بهداشت و درمان از راه دور را هم تا حد امکان گسترش دهد. دکتر Park می‌گوید:‌ «با استفاده از هوش مصنوعی، ما با سادگی و دقت بسیار بیشتری می‌توانیم در تمامی ساعات شبانه‌روز سلامت مصرف‌کنندگان را کنترل و پایش کنیم. به‌تازگی در کره جنوبی با همراهی دانشگاه ملی سئول طرح پایلوت استفاده از هوش مصنوعی جهت بهبود پایش و مراقبت از بیماران قلبی و عروقی را به اجرا گذارده‌ایم.»

پس از دکتر Park، دکتر Kim Kyung-ho معاون اجرایی راهکارهای تجاری ال‌جی اروپا برای معرفی LG ThinQ Home به روی صحنه آمد. با پیاده‌سازی یک محیط زندگی واقعی و راهکارهای کامل خانه هوشمند در شهر Pangyo کره جنوبی (معروف به سیلیکون ولی کره)، ThinQ Home نمایشی واقعی از Life’s Good from Home را به‌عنوان چشم‌انداز ال‌جی از آینده ایده‌آل اقامتگاه بشر به تماشا گذارده است. ThinQ Home بر پایه ارائه سبک زندگی سالم‌تر همراه با آسایش بیشتر با استفاده از جدیدترین لوازم‌خانگی و تکنولوژی‌های فناوری اطلاعات ال‌جی طراحی‌شده است.

Daily Recap Day 1 - IFA 2020 Special Edition

در کره هم دکتر Park به شکل زنده بازدیدکنندگان مجازی در LG ThinQ Home را راهنمایی کرده و Home Concierge را توضیح داد. Home Concierge یک آینه هوشمند است که با پایش لوازم‌خانگی و کنترل مصرف انرژی خانه از طریق یک پنل انرژی فوق‌پیشرفته، امکان کنترل کامل و ساده خانه را فراهم می‌سازد. همچنین این پنل با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا، بااتصال به ایستگاه شارژ خانگی اتومبیل برقی، امکان شارژ و پایش از راه دور اتومبیل الکتریکی را برای صاحب‌خانه ممکن می‌سازد.

علاوه بر رویداد هلو گرافیک، ال‌جی با انتشار ویدیوهایی به توصیف چشم‌انداز خود درزمینهٔ تسریع نوآوری روزمره پرداخته که یکی از آن‌ها در محیط LG ThinQ Home و با هنرنمایی Henry Lau ستاره پاپ کره در نقش راهنما ضبط گردیده است. در کانال یوتیوب LG Global (به آدرس http://www.youtube.com/GlobalLG) می‌توانید این ویدیوها را مشاهده نموده و از طریق نمایشگاه مجازی ال‌جی (http://Exhibition.LG.com) به‌صورت زنده محصولات و سرویس‌های ابتکاری ال‌جی در IFA 2020 را تجربه کنید.​

۱ نظر

lale ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ پاسخ

محصولات الجی محصولات خوبی هستن

نظر دهید