۰۵ آبان ۱۳۹۹

وب سایت ترنجی: گزارش مالی ال جی دیسپلی در دوران همه گیری کرونا

وب سایت ترنجی:  گزارش مالی ال جی دیسپلی در دوران همه گیری کرونا رشد خوبی نشان می دهد.

همه گیری COVID-19 منجر به انبوهی از شرکت های فناوری شده است که با کاهش محموله ها و افت نتایج مالی روبرو هستند. اما به نظر می رسد LG Display با به ثمر رساندن اولین سه ماهه سودآوری خود از چارک پایانی سال ۲۰۱۸ این روند را پشت سر گذاشته است. در حقیقت گزارش مالی ال جی دیسپلی در دوران همه گیری کرونا رشد خوبی نشان می دهد.

گزارش مالی ال جی دیسپلی

تولیدکننده کره ای نمایشگر امروز نتایج چارک سوم ۲۰۲۰ خود را تأیید کرد و درآمد 6.73 تریلیون وون کره (5.93 میلیارد دلار) را در مقایسه با 5.3 تریلیون وون (4.63 میلیارد دلار) در سه ماهه قبلی و 5.8 تریلیون وون (5.1 میلیارد دلار) سال قبل اعلام کرد.

ال جی دیسپلی همچنین سود عملیاتی 164 میلیارد وون (144.6 میلیون دلار) را اعلام کرد که در مقابل ضرر 517 میلیارد وون (455.9 میلیون دلار) در Q2 2020 و ضرر 436 میلیارد وون (384.5 میلیون دلار) در Q3 2019 عملکرد بهتری است.

LG-1024x641

سازنده نمایشگر به طور خاص به روند کار از خانه در طی همه گیر شدن کرونا، و همچنین چند دلیل دیگر اشاره کرد:

افزایش درآمد ۲۷ درصدی سه ماهه به دلیل افزایش مداوم فروش پنل برای محصولات IT به لطف روند رو به رشد کار در خانه و آموزش آنلاین است. همچنین افزایش عرضه پنل برای محصولات جدید تلفن همراه مشتریان، فروش گسترده تلویزیون های جهانی و شروع تولید انبوه در کارخانه تولید پنل OLED این شرکت در گوانگژو، چین از جمله دیگر دلایل است.

این شرکت خاطرنشان کرد:

نمایشگرهای دستگاه های IT حدود 43٪ از درآمد حاصل در سه ماهه سوم سال 2020 را به خود اختصاص داده اند و به دنبال آن دستگاه های تلفن همراه و سایر دستگاه ها (29٪) و پنل های تلویزیونی (28٪) درآمد دارند.

شرکت LG Display همچنین برای بقیه سال هدف بالایی دارد و می گوید که انتظار می رود در نیمه دوم سال نسبت به نیمه اول، ارایه پانل های بزرگ OLED دو برابر شود. این به دلیل کارخانه تولید پنل تلویزیون OLED فوق الذکر است.

منبع: وب سایت ترنجی​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید