۱۷ آبان ۱۳۹۹

تجربه صدای باکیفیت ساندبار ال‌ جی با فناوری صدای مریدین

کیفیت صدای غوطه‌ورکننده ساندبار ال‌ جی با فناوری شرکت مریدین (MERIDIAN) را با محصولات دیگری که فاقد فناوری مریدین هستند مقایسه کنید. خودتان کیفیت صدای باورنکردنی مریدین را حس خواهید کرد.

​امروز می‌خواهیم صدای اعجاب‌انگیز برند برتر بریتانیایی صدا، مریدین، را تجربه کنیم که با بخش صدای ال‌جی مشارکت می‌کند. این تجربه داخل یک استودیوی که به این منظور به صورت ویژه طراحی شده است اتفاق می‌افتد.

تجهیزات صوتی پیشرفته در استودیو این امکان را فراهم می‌کند که صدای طبیعی و متعادل از محصولاتی که مجهز به فناوری صدای مریدین هستند ضبط کند.

حالا بیایید صدای باورنکردنی سیستم صوتی حرفه‌ای DSP 8000 مریدین را که از فناوری پردازش صدای دیجیتال و فناوری صدای مریدین بهره می‌برد تجربه کنید.

لطفا از هدفون یا هدست برای شنیدن بهتر جزییات صدا استفاده کنید.

حالا بیایید صدای ساندبار 2020 ال‌جی (مدل SN11RG) که با همکاری صدای ال‌جی و مریدین ایجاد شده است را با یک سیستم صوتی دیگر که فناوری مریدین ندارد مقایسه کنید. برحسب دستگاهی که صدا را از آن می‌شنوید ممکن است کیفیت صدای متفاوتی را نسبت به صدای واقعی تجربه کنید.

نتیجه مقایسه شنیدن صدای بسیار باکیفیتی است که با مشارکت فناوری صدای ال‌جی و مریدین خلق شده و می‌توانید تفاوت در صدا را با مریدین تجربه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: ساندبارهای جدید ال جی با تجربه صدای عالی برای مشتریان بیشتر

از میان محصولات جدید ال جی در خانواده ساندبارها، دو محصول پریمیوم SN9YG و SN11RG به دلیل افزایش کیفیت صدا و کارایی توانستند برنده جایزه نوآوری CES شوند.

ساندبار پرچمدار مدل SN11RG ال جی یک سیستم ۷٫۱٫۴ کانال کامل با دو بلندگوی عقب بی‌سیم است که صدای پیشرو و روبه بالایی را با قابلیت انتشار ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهد. این طراحی‌های شیک و مدرن کاملاً با زیبایی شناسی مینیمالیستی تلویزیون‌های امروزی ۵۵ و ۶۵ اینچ ال‌جی مطابقت دارد و هارمونی بصری بی‌نظیری را به رخ می‌کشد که در هر اتاقی چشم‌نوازی می‌کند.

ساندبارهای جدید ال جی صدای غنی و طبیعی را ارائه می‌دهند و با دقت بالا و عمق بسیار زیادی که دارند همه مشتریان را به خود شیفته می‌کنند. مجموعه ۲۰۲۰ ال‌جی همکاری دیرینه با شرکت Meridian Audio را با عرضه مدل‌های بیشتر و فناوری‌های Bass and Space و Image Elevation برای تنظیم صدا تقویت می‌کند. علاوه بر این، مجموعه جدید بلندگوهای خطی ال جی از فناوری‌های Dolby Atmos و DTS:X برای ارائه صدای غوطه‌ورکننده و داینامیک برخوردار هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید