۱۲ آبان ۱۳۹۹

هوای سالم به ریه‌های خود هدیه دهید

چراغ‌های سبز، زرد، نارنجی و قرمز در دستگاه‌ تصفیه هوای ال‌جی PuriCare به شما نشون میده اوضاع هوای داخل خونه چقدر سالم یا چقدر آلوده هستش.

با این دستگاه تصفیه هوا، در خانه راحت نفس بکشید. برای این که خیالتان را آسوده کنیم، باید به شما بگوییم که هر نفسی که شما و اعضای خانواده‌تان می‌کشید تمیز نیست. قابلیت تصفیه ۳۶۰ درجه هوا در دستگاه تصفیه هوای ال جی PuriCare هوای سالم‌تر به همه جای خانه برسانید.

اگر می‌خواهید در خانه شادتر زندگی کنید، باید بهتر نفس بکشید. پس، چاره کار دستگاه تصفیه هوای ۳۶۰ درجه ال‌جی است.

ذرات آلاینده هوا و میکروب‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا می‌توانند از پنجره باز هم وارد خانه شما شوند. بعد از هواسازی طبیعی، می‌توانید از هوای طبیعی با پنجره‌های بسته در خانه لذت ببرید و خانواده خود را از آلودگی بیرون منزل و حتی ذرات آلاینده داخل منزل در امان نگه دارید.

به شما توصیه می‌کنیم این مطلب را بخوانید: انقلابی در تامین هوای تمیز شخصی با دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PuriCare ال‌ جی

سیستم فیلتراسیون چندگانه می‌تواند ۶ نوع ماده مضر را از بین ببرد و آیونایزر برای ضدعفونی کردن و از بین بردن ویروس و باکتری‌های معلق در هوا بسیار مفید است.

تصفیه هوای Puricare ال‌جی با نوآوری هنرمندانه‌ای که در دل خود دارد از طراحی پیشرفته، فیلتراسیون قدرتمند و قابلیت افزایش رطوبت محیط بهره می‌برد تا نفس کشیدن را برای شما بسیار آسان کند.

دستگاه تصفیه هوای Puricare ال‌جی از یک سنسور تشخیص گرد و غبار با پشتیبانی از سیستم تشخیص صدا و فناوری DeepThinQ بهره می‌برد که می‌تواند تجربه هوای تمیز داخل خانه را لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر نماید.

یک مطلب خواندنی دیگر: رونمایی از دستگاه تصفیه هوای قابل‌حمل قدرتمند ال‌ جی

تصفیه هوای Puricare ال‌جی ویروس‌ها و باکتری‌های معلق را می‌تواند تا ۹۹٫۷ درصد کاهش دهد و ذرات ریز گرد و خاک و مواد حساسیت زا را با کمک آیونایزر و فیلتراسیون ۶ مرحله‌ای از بین ببرد.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید