۲۴ فروردین ۱۴۰۰

شله‌زرد افطار در ماه رمضان امسال را مهمان مایکروویو ال‌جی باشید

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه شما عزیزان تبریک می‌گوییم. کم کم آماده بشین تا یه شله‌زرد خوشمزه با مایکروویوهای ال‌جی بپزین.

امسال شرایط ماه رمضان به دلیل شیوع کرونا متفاوت‌تر و البته سخت‌تر از سال‌های قبله و مامان‌های عزیز زحمتشون بیشتره. چرا؟ چون باید مقوی‌ترین و سالم‌ترین غذاها رو برای اعضای خانواده طبخ کنه تا بتونن بدون سختی و به دور از بیماری به فرایض دینی و روزه‌داری در این ماه مبارک بپردازن.

در ماه رمضان، افطار از وعده‌های غذایی مهمه که برای تامین انرژی تحلیل رفته در طول روز اهمیت ویژه‌ای داره. مواد غذایی و خوراکی‌هایی که برای افطار میل می‌کنید حتما باید از سلامت کافی برخوردار باشند. مایکروویوهای ال‌جی به  کدبانوها کمک می‌کنند تا بهترین، خوشمزه‌ترین، مقوی‌ترین و سالم‌ترین افطار رو برای تک تک اعضای خونواده فراهم کنن. از حق نگذریم، سر سفره افطار هیچ چیزی مثل یه شله‌زرد خوشمزه افت قند رو جبران نمی‌کنه.

با وبلاگ ال‌جی همراه باشید تا روش طبخ شله‌زرد با مایکروویو ال‌جی رو یاد بگیرین.

شله زرد

مواد لازم برای طبخ شله‌ زرد:

  • برنج: یک لیوان
  • گلاب: نصف لیوان
    آب: ۵-٧ لیوان
  • کره: ٢٣٠گرم
  • خلال بادام: به میزان لازم
  • شکر: ٢ لیوان
  • زعفران دم کرده: به میزان لازم

دستور پخت شله زرد با مایکروویو سولاردام ال‌جی:

برنج خیس خورده را همراه با آب داخل ظرف ریخته، با برنامه مایکرو ٩٠٠ وات ٣٠دقیقه بدون در پوش زمان داده و در این فاصله یکبار برنج را هم مى زنیم. دقت شود تا زمان پخت کامل مواد و له شدن برنج این روند ادامه یابد.

سپس باقیمانده مواد را اضافه کرده، درب ظرف را به صورت نیمه باز مى گذاریم و با برنامه مایکرو ٧٢٠ وات (۶٠٠وات) زمان مى دهیم تا پخت کامل گردد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید