۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

زنگ آشپزی با مایکروویو ال‌جی: پیاز داغ

هیتر نوری زغالی اختراع ال‌جی مخصوص آشپزی ایرانیه! چرا؟ چون با ایجاد حرارت توسط رشته‌های ذغال موجود در المنت، علاوه بر حفظ ویتامین‌های مواد غذایی، چربی و نمک و مواد مضر غذا رو کاهش داده و غذایی برشته، مغز پخت و آبدار با مصرف برق کمتر آماده می‌کنه.

این هیتر نوری و زغالی Charcoal Lighting Heater هم تو مایکروویوهای سولاردام و نئوشف ال‌جی با عملکرد همزمان مایکروویو و فر، استفاده از مایکروویو رو راحت‌تر کرده و نسبت به مایکروویوهای قدیمی انعطاف‌پذیری بیشتری رو در آشپزی ایجاد میکنه.

این قابلیت‌های به‌روز باعث میشه غذاها سه برابر سریع‌تر و در عین حال خوشمزه‌تر طبخ شن و کیفیت غذا مانند غذای طبخ‌شده در اجاق‌های سنتی باشه.

حالا با ترکیب این قابلیت و امکانات دیگه در مایکروویوهای ال‌جی می‌تونید حتی پیازداغ هم درست کنید. چه جوری؟ ادامه این مطلب رو بخونید تا طرز تهیه پیازداغ با مایکروویوهای ال‌جی رو یاد بگیرین.

طرز تهیه پیاز داغ با مایکروویو ال‌جی

ابتدا پیاز رو کاملا خرد کرده و بعد از خرد کردن در ظرف بریزید. روغن رو در حد چرب شدن ظرف به علاوه کمى نمک به پیازها اضافه میکنیم.

اگر نمک بیشتر باشه، ماندگارى پیاز داغ در یخچال بیشتر خواهد بود.

  • فرمان: مایکرو…900 وات به مدت 6 تا 10 دقیقه زمان استارت.

بعد از 6 دقیقه، پیاز رو هم میزنیم. دوباره زمان میدیم و 5 دقیقه بعد هم می‌زنیم و در زما‌ن‌های پایانی، هر 30 ثانیه یک بار زمان می‌دهیم و هم مى‌زنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید