۳۱ شهریور ۱۳۹۸

با یک تلویزیون اقتصادی آشنا شوید: تلویزیون فول اچ‌دی LK63000GI ال‌ جی

اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای یک تلویزیون بپردازید و در عین حال به‌دنبال مدلی با کیفیت بالا هستید، باید تلویزیون LK63000GI ال جی در ابعاد ۴۳ و ۴۹ اینچ را در سبد خریدتان بگنجانید.

ال‌جی محصول خود را به یک نمایشگر تقریبا ۴۵ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی مجهز نموده که از روشنایی و جذابیت زیادی برخوردار است و بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند. گفتنی‌ست رزولوشن فول اچ‌دی هم تدارک دیده شده تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و از تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها لذت ببرید.

اسپیکرهای توان‌مند به نقاط قوت LK63000GI تبدیل شده‌اند و آن را به گزینه‌ای مطلوب برای کاربران علاقه‌مند به موسیقی تبدیل کرده است. در حقیقت این تلویزیون موزیک‌ها را با شفافیت رضایت‌بخش و میزان باس مناسب پخش می‌نماید. از رابط هوشمند غافل نشویم. ال‌جی از WebOS برای LK63000GI بهره جسته تا بتوانید برنامه‌ها و بازی‌های دل‌خواه‌تان را نصب کنید و به انجام‌ کارهایی مثل جست‌وجو در اینترنت مشغول شوید. درگاه یو‌اس‌بی نیز فراموش نشده و از این رو با کمک فلش‌مموری قادرید فیلم‌های مورد علاقه خود را در تلویزیون ببینید.

02_LK63_A_ThinQ_AI_desktop

با این محصول بیشتر آشنا شوید:

گوش می‌دهد. فکر می‌کند. پاسخ می‌دهد

Full HD 1080P

به تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های دارای شفافیت 1080p واقعی بنشینید. تصاویر شفاف و پر از جزئیاتی است که در رزولوشن پایین نمایش داده نمی‌شود.

02_LK63_A_Display_desktop

رنگ پویا؛ Dynamic Color

رنگ پویا باعث شفاف و درخشان‌تر نمایش دادن 6 رنگ از جمله رنگ قرمز، سبز و آبی می‌شود. فناوری پردازش رنگ پیشرفته باعث نمایش تصویری طبیعی می‌شود.

03_LK63_A_Dynamic_color_desktop_V1

*مدل معمولی ذکر شده در اینجا به مدل‌های قبلی تلویزیون ال‌جی اشاره دارد.

هسته اصلی تصویر با کیفیت

پردازنده چهار هسته‌ای بی‌وقفه می‌کوشد نویز منحرف‌کننده را کاهش داده و شفافیت را بهبود می‌بخشد و حتی تصاویر دارای رزولوشن پایین را با کیفیت تصاویر Full HD نمایش می‌دهد.

04_LK63_A_Quad_Core_Processor_desktop

Active HDR برای تصاویر طبیعی

فناوری HDR – High Dynamic Range استاندارد جدیدی برای کیفیت تصاویر است. این فناوری باعث نمایش جزئیات ظریف و رنگ‌های طبیعی در کنار دامنه وسیع‌تر کنتراست می‌شود. LG LED TV از چندین فرمت HDR، از جمله HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می‌کند.

05_LK63_A_Active_HDR_desktop

LG LED TV از طریق تنظیم دینامیک، تصاویر را فریم به فریم پردازش می‌کند. محتوای SDR را می‌توان از طریق این پردازش، به تصاویر شبیه HDR تبدیل کرد.

05_LK63_A_Active_HDR_desktop_sub_G

DTS Virtual:X؛ افزودن بعد بیشتر به صدا

فناوری DTS Virtual:X تجربه صدای چند بعدی را به کاربران ارائه می‌دهد. این قابلیت صدایی شگفت‌انگیز را تنها از با استفاده از بلندگوهای تلویزیون ارائه می‌دهد.

06_LK63_A_Sound_desktop

سرگرمی خانگی شگفت‌انگیز

دستگاه‌های سرگرمی خود را به تلویزیون متصل کنید و از محتوای متنوعی نظیر بازی و فیلم لذت ببرید.

07_LK63_A_HDMI_USB_Movie_desktop-12

طراحی شیک و مدرن

قاب فلزی شیک در کنار سبک مدرن آن باعث تحسین ‌برانگیزتر شدن طراحی دستگاه شده است.

08_LK63_A_Design_desktop

روش‌های ساده برای راحتی شما

قابلیت‌های متنوع تلویزیون هوشمند را با LG webOS کشف کنید. برای اجرا و جستجوی برنامه‌ها و سایر خدمات پرمیوم حتی با صدای خود، فراتر از کنترل و جستجوی عادی بروید.

webOS_desktop_v1

۱ نظر

حسین ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ پاسخ

هر چند در سایت گلد ایران پلاس قیمت نمونه ۴۳ اینچ مدل ۴۳lk63000GI برابر با ۵۴۱۰۰۰۰ تومان و نمونه ۴۹ اینچ ان ۶۳۰۰۰۰۰ تومان قید شده اما بدلیل عدم عرضه قیمت پیشنهادی فروشندگان بالاتر از این مقدار اما قیمت نمونه مصری ان یا ۶۳۰۰PLV خدود یک میلیون و صد تا یک میلیون و نیم ارزانتر از قیمت رسمی و به وفور در بازار موجود است البته بدون گارانتی یا با گارانتی متفرقه

نظر دهید