۱۲ خرداد ۱۴۰۰

تلویزیون OLED Evo ال‌ جی ؛ مهربان با چشم‌های شما هنگام بازی و تماشای فیلم

یکی دیگر از قابلیت‌های صنعتی منحصر به فرد تلویزیون‌های OLED ال‌جی ۲۰۲۰، پشتیبانی از قابلیت HGiG Mode تعریف شده توسط HDR Gaming Interest Group است که گیمرها را قادر می‌سازدهنگام انجام بازی‌های HDR با کنسول‌های بازی روی تلویزیون‌های ال جی، از تصاویر با چنان کیفیتی لذت ببرند که خالقان و برنامه نویسان بازی هنگام خلق آن تهیه دیده‌اند. حتی طی ساعات متمادی و سنگین بازی، تلویزیون‌های OLED ال‌جی در کنترل خستگی چشم به کمکتان می‌آیند.

گواهی Eye Comfort Display که توسط آزمایشگاه بین‌المللی و معتبر TÜV Rheinland صادرشده، تائید می‌کند تلویزیون‌های OLED ال‌جی قابلیت تنظیم نور آبی محتوای تصویری را داشته و فاقد لرزش و پرش تصویر هستند و از هر زاویه دیدی، کیفیت تصویر خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. نمایشگرهای OLED ال‌جی تمامی ملاک‌های سنجش TÜV Rheinland از قبیل طیف رنگی گسترده و HDR را دارا هستند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی بدون قربانی کردن کیفیت تصویر، بسیار چشم‌نواز هستند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی علاوه بر دریافت تأییدیه نور آبی کم از سوی TÜV Rheinland و گواهینامه بدون سوسو زدن از Underwriters Laboratories، صاحب اولین پنل با گواهی Eyesafe هستند که نشان‌دهنده میزان پایین انتشار نور آبی و از الزامات صدور گواهی Eyesafe از سوی آژانس آمریکایی استانداردهای سلامت است. در حقیقت آزمون‌ها نشان داده که تلویزیون‌های LG OLED نسبت به پنل‌ تلویزیون LCD هم‌اندازه خودشان ۵۰ درصد نور آبی کمتری منتشر می‌کنند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی همچنان به‌عنوان بهترین تلویزیون برای بازی‌های کامپیوتری و کنسولی مشهور هستند. تلویزیون‌های OLED سری ۲۰۲۱ ال‌جی در کنار زمان واکنش یک میلی‌ِثانیه‌ای، تأخیر ورودی پایین و تجهیز با چهار پورت با پشتیبانی از آخرین مشخصات HDMI۵، به قابلیت‌های جدیدی همچون Game Optimizer نیز مجهز شده‌اند.

این قابلیت نه‌تنها امکان دسترسی به تمام تنظیمات مرتبط با بازی را به شکل جامع و مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بلکه Game Optimizer در تمام تلویزیون‌های webOS ال‌جی ۲۰۲۱ شامل QNED Mini LED و NanoCell، به‌صورت خودکار بر اساس نوع بازی در حال اجرا، بسته به اینکه بازی تیراندازی اول‌شخص، بازی نقش‌آفرینی یا استراتژی برخط باشد، بهترین تنظیمات تصویر را اعمال می‌کند. برای خلق تجربه نشاط‌آور گیمینگ روی صفحه بزرگ بدون تأخیر یا پرش تصویر، تلویزیون‌های OLED ال‌جی با G-SYNC سازگار بوده، از FreeSync Premium پشتیبانی کرده و قابلیت نرخ تجدید متغیر (VRR) ۶ را نیز در خوددارند، که همه این موارد در بخش Game Optimizer قابل مدیریت هستند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید