۱۶ تیر ۱۴۰۰

تجربه راحتی در محیط داخلی بدون وجود واقعی در نمایشگاه ال‌جی !

آیا می‌توان “راحتی” را به طور واقعی تجربه کرد؟

این همان چیزی است که شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع هوای ال‌جی با افتتاح نمایشگاه جدید آنلاین خود، LG HVAC Virtual Experience، امیدوارند اتفاق بیفتد. این نمایشگاه آنلاین تعاملی با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری دیجیتال، به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد با طیف متنوعی از راهکارهای محیطی مسکونی و تجاری داخلی ال‌جی برای راحتی و امنیت خانه‌های خود آشنا شوند.

این نمایشگاه یک تجربه بصری و ملموس را ارائه می‌دهد و بازدیدکنندگان می‌توانند جدیدترین محصولات شرکت را در انواع محیط‌های مجازی مشاهده کنند تا از مزایای آنها مانند راحتی بیشتر، بهبود کیفیت هوای داخلی و کنترل یکپارچه اطلاع پیدا کنند؛ مزایایی که همه در کمک به مشتریان در اطلاع رسانی و اخذ تصمیمات مهم برای خانواده و کارمندان مفید است.

به محض ورود به نمایشگاه آنلاین LG HVAC Virtual Experience، بازدیدکنندگان می‌توانند از بین انواع طبقه‌های تجاری و نشیمن زندگی کنند: مثلا آپارتمان مسکونی، ویلای مسکونی، دفتر عمومی، دفتر ساختمان‌های بلند، خرده‌فروشی و هتل. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند با استفاده از ماوس یا صفحه لمسی خود به راحتی در محیط‌های سه بعدی پرسه بزنند. منوها اطلاعات اضافی در مورد هر مدل، شامل مشخصات، ویژگی‌ها، فیلم‌های محصول و مطالعات موردی را ارائه میدهند. سکوی مجازی جدید ال‌جی برای استفاده و پیمایش، ابزاری عالی برای مصرف‌کنندگان، متخصصان صنعت و شرکایی است که به دنبال ایجاد فضاهای داخلی سالم و راحت‌تر هستند.

علاوه بر این، نمایشگاه مجازی به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد جزئیات و فناوری‌های پشت صحنه را مشاهده کنند. دکمه‌های جریان هوا و لوله‌کشی روی صفحه را فشار دهید تا ببینید که چگونه هوا در یک دستگاه تهویه مطبوع هوا یا تصفیه هوا حرکت می‌کند و لوله ها چگونه آب و مبرد را از طریق سیستم هدایت می‌کنند. حالت‌های عملیاتی را به طور واقعی تغییر دهید و مشاهده کنید که چگونه جریان هوا از یک تهویه هوا به سیستم دیگر تغییر می‌کند. این نمایشگاه، فراتر از فناوری و دانش، مکانی عالی برای بررسی طراحی‌های شیک محصولات نیز هست تا ببینید چگونه با فضای داخلی مجازی متناسب است.

نمایشگاه LG HVAC Virtual Experience یک منبع آنلاین جذاب و باز است که به بازدیدکنندگان درک کاملی از آخرین محصولات بهینه شده HVAC ال‌جی برای انواع فضاها را ارائه می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا بفهمند کدام محصولات مناسب نیازهای خاص آنها هستند. برای کشف جدیدترین فناوری‌های راحتی محیط داخلی شرکت، در رایانه شخصی یا تلفن هوشمند خود به LG Virtual HVAC Experience مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید