۱۷ تیر ۱۴۰۰

توسعه تحول دیجیتال ال‌جی با افتتاح مرکز تماس کلاود جدید

ارائه راهکار خدمات کارامد برای مشتری و مبتنی بر کلاود با کمک Amazon Connect و Genesys Cloud

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از افتتاح مرکز تماس ابری جدید ( Cloud Call Center ) خود در ایالات متحده خبر داد و باعث افزایش تحول دیجیتال سریع این شرکت در عین بهبود بیشتر کیفیت و کارایی خدمات به مشتریان خود شد. ال‌جی قصد دارد در اوایل سال 2022 مراکز تماس کلاود را پس از امریکای شمالی در ده کشور دیگر از جمله استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، ایتالیا و ویتنام امسال و در بازار داخلی کره جنوبی افتتاح کند.

پیاده‌سازی سیستم مبتنی بر ابر (کلاود) تجربه مشتری بهتر و نتیجه مثبت بیشتری ایجاد می‌کند. این سیستم به نمایندگان خدمات مشتری ال‌جی این امکان را می‌دهد تا از مکان‌های مختلف به طور مشارکتی و موثر کار کنند و نیازی به حضور در یک فضای فیزیکی را نداشته و احتمال وضعیت قرنطینه را کاهش دهند. و با قابلیت جدید تبدیل گفتار به متن (STT) که سریع و دقیق تماس صوتی را به متن نوشتاری تبدیل می‌کند، نمایندگان خدمات مشتری می‌توانند به راحتی و به سرعت در مورد مسائل تکرار شده و تکرار سوالات تحقیق و پاسخ دهند.

اگر به دلیل حجم زیاد تماس، عقب ماندگی وجود داشته باشد، مرکز تماس کلاود گزینه سریع‌تری را ارائه می‌دهد، مانند “صحبت کردن” با چت‌بات در سایت خدمات مشتری ال‌جی یا یک سیستم عامل رسانه اجتماعی دیگر. برآورد دقیق زمان انتظار در آینده نزدیک در دسترس خواهد بود. این سیستم توسط Amazon Connect یا Genesys Cloud تأمین می‌شود.

یو کیو مون، مدیر اجرایی مرکز مدیریت خدمات مشتری در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «مرکز تماس ابری جدید ال‌جی Cloud Call Center به طور فعال ارائه خدمات ما را ارتقا داده و اصلاح می‌کند و به ما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه ممکن را برای مشتری داشته باشیم. مشتریان ال‌جی با گزینه‌های مفیدتر برای انتخاب، می‌توانند پشتیبانی مورد نیاز خود را به روشی که ترجیح می‌دهند دریافت کنند، دریافت کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید