از اعتماد برند به خواسته مصرف کننده
الجی از طریق تلاش بیپایان خود برای ایجاد نوآوریهایی که زندگی مردم را بهتر میکند، قلب مصرفکنندگان را در سراسر جهان، به ویژه در هند با بیش از دو دهه استقبال، تصاحب کرده است.
چنین وفاداری توسط گروه تحقیقاتی TRA مورد تایید قرار گرفت؛ هنگامی که الجی در سال 2020 به عنوان معتبرترین برند برای ماشینهای لباسشویی، یخچال و تلویزیون انتخاب شد. امسال، الجی با خوشحالی فهمید که مصرفکنندگان هندی نظر خود را درباره الجی ارتقا دادهاند و آن را به عنوان محبوبترین نام تجاری هند در دسته بندی تلویزیون، ماشین لباسشویی و یخچال معرفی کردهاند.
شماره هفتم گزارش Most Desired Brands 2021 Report توسط TRA Research، یک شرکت اطلاعاتی و اطلاعاتی برای درک و تجزیه و تحلیل رفتار ذینفعان، ایجاد شده است. این گزارش شامل نظرات بیش از 2000 تأثیرگذار مصرفکننده در 16 شهر هند است که از آنها در مورد برندهای مورد علاقهشان سوال شده است. یکهزار برند برتر با استفاده از چهار مبنای میل رتبهبندی شدند: جذابیت آرمانی، جذابیت منطقی، جذابیت احساسی و جذابیت ارتباطی.
در هند، جایی که الجی 24 سال است فعالیت میکند، این دستاورد تأیید تعهد دیرینه الجی در اولویت قرار دادن مشتریان است که با خدمات و محصولاتی خود عملکرد، کیفیت و سبک بینظیری را ارائه میدهند. به عنوان مثال، الجی هند پوشش بیمهای را با خرید لوازم خانگی الجی به عنوان بخشی از تبلیغات مصرف کننده بیمه سلامت کووید-19 برای ارائه حداکثر 50 هزار روپیه به بیماران COVID-19 و 20 هزار روپیه به مشتریانی که از بیماریهای مسری مانند تب دانگ و مالاریا آسیب دیدهاند، ارائه کرد. این تلاش در این زمان بحرانی مورد استقبال گسترده مصرفکنندگان هندی قرار گرفت و شهرت الجی را به عنوان یک برند مسئول اجتماعی و دلسوز تقویت کرد.
ابتکار دیگری که تعهد الجی را به هندیها نشان داد، شعار Life’s Good آن در زمان کمپین we better it بود که با حضور کونال کاپور، ستاره فیلم بالیوود، برگزار شد. این فیلم خلاقان جوان هند را به تصویر می کشد که به آرزوهای خود میرسند و معیارهای جدیدی را از طریق فناوری پیشرفته و هوشمندی که بیشتر مورد پسند این نسل است تعیین میکنند. برای مصرفکنندگان فردا، برندها باید متعهد باشند که مشاغل خود را پایدارتر اداره میکنند؛ الجی در مدیریت زبالههای الکترونیکی پیشرو بوده تا از دفع مسئولانه پسماندهای الکترونیکی اطمینان حاصل کند.
الجی الکترونیکس معتقد است که تجربه مصرف کننده به اندازه محصولات خود در ایجاد اعتماد به نام تجاری و تمایل به نام تجاری مهم است. به همین دلیل الجی بیش از هر زمان دیگری متعهد به اداره مسئولیت پذیر مشاغل خود، حمایت از جوامع محلی و ادامه نوآوری برای زندگی بهتر در سراسر جهان از جمله هند است.
نظر دهید