۰۵ آبان ۱۴۰۰

امید دادن به بیمارستان‌های شلوغ و کادر پزشکی پرکار

هند سهم خود را از چالش‌ها در طول این همه‌گیری کرونا دیده است. بنابراین، هنگامی که موج دوم از ویروس قدرتمند مراکز بهداشتی را در آوریل 2021 تحت تأثیر قرار داد، تیم ال‌جی در کشور وارد عمل شد. ال‌جی با سابقه طولانی در ساخت جامعه در هند، 5.5 میلیون دلار برای پروژه‌ای به منظور نظارت بر ایجاد بیمارستان‌های موقت و تامین تجهیزات پزشکی نجات بخش برای کمک به افرادی متعهد شد که به تخت‌های بیمارستانی، تجهیزات و اکسیژن بسیار نیاز دارند.

ال‌جی با همکاری سازمان‌های دولتی محلی و سازمان‌های غیردولتی – بنیاد سلامت مردم به مردم (People to People Health Foundation)، United Way Mumbai  و Doctors for You – 21 بیمارستان دولتی را شناسایی کرد که همه‌گیری را در شهرهایی مانند دهلی، بنگلور، پونا، اودایپور، لاکنو، چنای و سیکیم احساس می‌کنند. تخصیص تجهیزات به بیمارستان‌ها با درخواست‌های دریافتی مستقیم از مدیریت بیمارستان و ارزیابی هماهنگ کننده‌های برنامه تعیین شد.

ال‌جی همچنین تخت‌های پزشکی، دستگاه‌های تنفس مصنوعی، دستگاه‌های اسکن دیجیتال، سیلندرهای اکسیژن و آمبولانس‌های نجات غریق را به بیش از ۲۱ بیمارستان اهدا کرد تا اطمینان حاصل شود که شهرهای روستایی مانند جنوبی‌ترین شهر کانیاکوماری دور از مرکز عصبی دهلی نو باقی نمی‌مانند. این پشتیبانی نجات بخش به مؤسسه علوم پزشکی تمام هند (AIMS) که یکی از پیچیده ترین امکانات پزشکی هند است، اجازه داد تخت‌های بیشتری را برای بیماران کووید-19 در دسترس قرار دهد.

با دمای روز در حدود 41 درجه سانتیگراد (106 درجه فارنهایت)، پوشیدن ماسک و تجهیزات محافظ کار در بیمارستان‌های هند را غیرقابل تحمل کرده است. ال‌جی با آگاهی از بار سنگین بر دوش کادر پزشکی و ساعات طولانی کار هر روز تحت شرایط سخت، لوازمی مانند کولر، یخچال و ماشین لباسشویی اهدا کرد تا به بیمارستان‌های منطقه کمک کند تا محیط‌های راحت‌تری را برای ابرقهرمانان واقعی خود فراهم کنند.

این اولین باری نیست که ال‌جی از زمان شروع همه‌گیری به جوامع کمک می‌کند و مطمئنا آخرین بار نیز نخواهد بود. در آغاز قرنطینه در آوریل 2020، ال‌جی به بنیاد آکشایا پاترا پیوست تا یک میلیون وعده غذایی برای هندی‌های نیازمند بیاورد. این جدیدترین ابتکار ال‌جی به هر بیمارستانی اجازه می‌دهد تا به طور کامل عملیاتی شود و حداکثر تعداد بیماران را درمان کند.

در همین حال، ال‌جی بی‌وقفه تلاش خواهد کرد تا زندگی میلیون‌ها نفر را خوب کند، زیرا همه‌گیری در هند ادامه دارد.

ارائه شده توسط ال‌جی هند

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید