۲۲ شهریور ۱۴۰۰

طراحی مینیمال در محصولات ال‌جی برای ارتقای سبک زندگی مصرف‌کنندگان

عبارت «کمتر، بیشتر است» شاید خیلی کلیشه‌ای به نظر برسد، اما در عصر جدید فناوری و ارتباطات دیجیتالی، مردم شیوه زندگی آگاهانه‌تری را در پیش‌گرفته‌اند و توجه بیشتری به میزان مصرف انرژی و مدیریت ضایعات و دیگر مسائل زیست‌محیطی دارند. در این دهه تازه، مینیمالیست‌ها بیش از همه بر زندگی پایدار و تاب‌آور متمرکزشده‌اند.

مینیمالیسم یک سبک زندگی است که به افراد در یافتن چیزهایی کمک می‌کند، که واقعاً به آن نیاز دارند و به زندگی‌شان معنا می‌بخشد. ایده اصلی مینیمالیسم هم در حقیقت درباره کمتر بودن نیست، بلکه درباره بیشتر بودن است. انتخاب مالکیت چیزهای کمتر، معنای ساده شفافیت و تمرکز بر ارزش‌هایی است که می‌تواند چیزهایی را که واقعاً برای زندگی‌مان مهم هستند، برآورده سازد.

برند ال‌جی همواره ارتباط قوی با شعار شرکتش را به خاطر متبادر می‌سازد: «زندگی خوب است». در حقیقت تأکید اصلی این پیام‌بر میزان اهمیت ایجاد رشد و تغییر برای بهبود سبک زندگی با خلق تجربه برند منحصربه‌فرد و از طریق تکنولوژی‌های نوآورانه است.

برنامه آینده‌نگرانه خدمات مشتریان (Proactive Customer Care) مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی که در لوازم‌خانگی پیشرو این شرکت مورداستفاده قرارگرفته، به کاربران درباره میزان مصرف آب و انرژی هشدار می‌دهد و توصیه‌های مدبرانه‌ای برای بهبود کارایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها ارائه می‌کند. این‌یکی از نوآوری‌هایی است که شیوه زندگی‌مان را در این دهه بازتعریف خواهد نمود.

به همین شکل، برند پریمیوم LG SIGNATURE دارای مجموعه‌ای مملو از محصولات مینیمالیستی برای خالی نمودن فضاهای اضافی است. تلویزیون LG SIGNATURE OLED R یک نمونه کامل برای این مثال است و بر اساس این فلسفه طراحی‌شده که یک تلویزیون هنگامی‌که تماشا نمی‌شود، نباید فضای زیادی اشغال کند؛ زیرا ال‌جی معتقد است که داشتن وسایل کمتر در محیط کوچک‌تر می‌تواند به شکل شگفت‌انگیزی آرامش‌بخش باشد و بیش‌ازپیش با سبک زندگی مینیمالیستی مطابقت داشته باشد. این سبک زندگی می تواند رهای بخش باشد، اما نباید آن را با ساده زیستی اشتباه گرفت. عملکرد بیشتر با هزینه کمتر تماماً درباره بهبود حداکثری تجربه درون خانه است. ال‌جی به‌جای اینکه این موضوع را یک تهدید تلقی کند، به این روند به‌عنوان یک فرصت می‌نگرد.

LG Objet راهکاری ایده‌آل برای طراحان مینیمالیستی است که به دنبال لوازم چندمنظوره مناسب برای ایجاد فضای بیشتر در اتاق‌ها هستند. این محصولات کاملاً منحصربه‌فرد با اشکال تجربی خود فضاهای خلوتی را ارائه می‌دهند. هر وسیله دراین مجموعه به‌گونه‌ای ساخته‌شده که ازنظر زیبایی بی‌نظیر است، فضای کمتری اشغال می‌کند و راحتی بیشتری را به زندگی روزمره می‌افزاید. تلویزیون‌هایی که می‌توانند به صورت کشویی حرکت کرده و فضای قابل‌استفاده پنهان در ورای صفحه‌نمایش را در اختیارمان قرار دهند و دستگاه‌های تصفیه هوایی که می‌توانند وظیفه شارژ تلفن‌های هوشمند را هم در کنار تخت بر عهده بگیرند و وسایل موردنیاز را در دسترس قرار دهند؛ در این گروه قرار می‌گیرند.

LG Styler یک گزینه عالی برای منازل و مد پسندانی است که به دنبال این هستند تا بدون نیاز به اشغال یک اتاق کامل خانه، امکانات خشک‌شویی حرفه‌ای را در دسترس داشته باشند. تنها کافی است LG Styler پیشرفته را کنار کمد لباس خود قرار دهند و از امکانات شگفت‌انگیز آن برای آماده‌سازی لباس‌های بدون چین‌وچروک هیجان‌زده شوند.

شرکت ال‌جی نشان داده است که به عنوان یک شرکت آینده نگر، متعهد به خلق نوآوری های جدیدی است که شیوه زندگی مشتریان را ساده و غنی می کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید