۲۳ مرداد ۱۴۰۰

جشن یک شب لوکس و نوآورانه برای عرضه تلویزیون رول‌شونده LG SIGNATURE OLED R

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R به عنوان یک اثر هنری که متناسب با لوکس‌ترین سبک زندگی طراحی شده است، فرم کاملاً منحصر به فردی دارد که هر فضایی را به منظره‌ای دیدنی و تماشایی تبدیل می‌کند.

ال‌جی انگلستان در جشن عرضه این محصول که بسیار انتظارش را می‌کشیدند، رویداد پر ستاره‌ای را برگزار کرد تا به این تلویزیون رول‌شونده اعجاب‌انگیز و تحسین‌برانگیز خوشامد گفته و از فناوری پیشرفته و طراحی درجه یک آن استقبال کند.

نزدیک به 90 نام مشهور در لیست مهمانان به چشم می‌خورد؛ از جمله نمایندگان رسانه‌ها و منتقدان لندن، اما توجه به سرعت به Cromwell Place، مرکز هنری کنزینگتون جنوبی، جلب شد که میزبان پذیرایی منحصر به فرد نوشیدنی‌های عصرانه بود که به طور رسمی اولین تلویزیون رول‌شونده جهان را به نام LG SIGNATURE OLED R در جزایر بریتانیا معرفی می‌کرد.

این رویداد فوق‌العاده به LG SIGNATURE فرصتی عالی برای لمس موقعیت خود به عنوان شریک ارکستر فیلارمونیک سلطنتی و اعلان نحوه تبدیل شدن به شریک دیجیتال رسمی Cromwell Place نیز داد.

شرکت کنندگان در گالری پاویون، می‌توانستند به آثار منحصر به فرد اعضای گروه String Quartet ارکستر فیلارمونیک سلطنتی گوش دهند و از پذیرایی لذت ببردند. پس از پذیرایی اصلی، مهمانان وارد “گالری مخفی” شدند؛ جایی که تلویزیون LG SIGNATURE OLED R در پس زمینه یک نمایش نور خیره‌کننده و اجرای هیجان انگیز توسط براس کوینت ارکستر فیلارمونیک سلطنتی و سپس یک سخنرانی مقدماتی توسط پیتر بوث، مدیر بازرگانی ال‌جی، معرفی شد.

مهمانان ویژه حاضر شامل دی جی و مدل زارا مارتین، عکاس مشهور مد ماریانو ویوانکو، خواننده تالیا استورم، دی جی توییگی گارسیا و تهیه کننده جولیت لارت بودند.

پس از رونمایی از تلویزیون شاهکار ال‌جی، از مهمانان دعوت شد تا نگاه دقیق‌تری به هنرنمایی بی‌نظیر و طراحی کاملاً منحصر به فرد دستگاه پیشرو داشته باشند که به تلویزیون کمک می‌کند مفهوم نوآوری را دوباره تعریف کند. این رویداد یک موفقیت چشمگیر بود و باعث ایجاد سر و صدا در رسانه‌های اجتماعی و همچنین پوشش در سراسر بسترهای خبری برتر شد. این جشن فناوری لوکس و استثنایی بدون شک عرضه LG SIGNATURE OLED R را به یادماندنی کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید