۲۴ مهر ۱۴۰۰

رونمایی ا‌ل‌جی از پروژه‌های هنری با الهام از OLED در سراسر لندن

LG OLED آماده است تا آثار هنری واقعا الهام‌بخش از هنرمندان معاصر تا ستاره‌های نوظهور را درخشان‌تر کند.

ال‌جی الکترونیکس مجموعه‌ای از ابتکارات هنری خود را در لندن در قالب کمپین “SELF-LIT” خود با فناوری LG OLED آغاز می‌کند. ال‌جی با افتتاح این هفتۀ خود ژانر جدیدی از هنر، LG OLED Art، را به جهان ارائه می‌دهد که از فناوری تلویزیون OLED ال‌جی استفاده می‌کند.

مطابق با فلسفه ال‌جی، “هنر الهام‌بخش فناوری و فناوری مکمل هنر”، شاهکار SELF-LIT و موزه SELF-LIT آثار هنرمندان تحسین‌شده را به زیبایی در پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی نمایش می‌دهند تا رنگ‌ها و بافت‌های واقعی را از طریق میلیون‌ها پیکسل خودنورده ارائه دهند. پیکسل با بازتولید رنگ فوق‌العاده دقیق و کنتراست بی‌نهایت، آثار هنری خلاقانه هنرمندان را دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده است با رنگ‌های واقعی و سیاه‌های عمیق برای حداکثر غوطه‌وری و واقع‌گرایی ارائه می‌دهند.

 

نمایشگاه افتتاحیه، LG OLED X Damien Hirst: A History of Painting، در محل ال‌جی در Frieze London، یکی از تأثیرگذارترین نمایشگاه‌های بین‌المللی هنر معاصر در جهان، به نمایش در می‌آید. مشارکت LG-Hirst به عنوان تنها برند لوازم الکترونیکی مصرفی که در Frieze London به نمایش گذاشته شد، آثار فوق العاده‌ای از این هنرمند را با پتانسیل خلاق فناوری نوآورانه بررسی می‌کند و اینکه چگونه می‌تواند شریک قدرتمندی برای پیشرفت‌های جدید در زمینه هنر دیجیتال باشد.

در این نمایشگاه، آثار اصلی این هنرمند از جمله نقاشی‌های مجموعه Kaleidoscope و Spin او به همراه بازتولیدهای دیجیتالی خیره‌کننده و مجموعه NFT این هنرمند بر روی تلویزیون‌های OLED برتر ال‌جی نمایش داده می‌شود. اولین تلویزیون رول‌شونده جهان، LG SIGNATURE OLED R، و همچنین تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K شیک و سری گالری LG G1 که از هنر الهام گرفته است، به واسطه کیفیت تصویر بی‌نظیر آنها، چشم‌اندازهای جدیدی را در مورد آثار هنری چشمگیر Hirst ارائه می‌دهد.

همچنین، تا پایان امسال، ال‌جی پروژه SELF-LIT خود را با نمایشگاه LUX، موج جدید هنرهای معاصر در  The Strand 180 ، در قلب جامعه خلاق شهر گسترش می‌دهد. هنرمندان برجسته نصب مانند Refik Anadol و Es Devlin با استفاده از ویژگی‌های منحصر به فرد OLED، خلاقیت خود را با استفاده از بیش از 100 محصول OLED از جمله تلویزیون ال‌جی، تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال و نمایشگرهای OLED شفاف نشان می‌دهند و از بازدیدکنندگان دعوت می‌کنند تا هنرهای بصری مسحور کننده‌ای را که از فناوری‌های پیشگامانه الهام گرفته است، تجربه کنند.

ال‌جی از طریق مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های نمادین که به طور یکپارچه فناوری و هنر را برای تکمیل یکدیگر ترکیب می‌کند، تجربیات غنی‌تری را در اختیار بازدیدکنندگان گالری قرار می‌دهد. هر اثر هنری دیجیتالی که توسط LG OLED زنده شده است، در زمان رونمایی در وب سایت پروژه بارگذاری می‌شود تا علاقه‌مندان به هنر و طرفداران OLED در سراسر جهان در هر زمان و هر مکان از آنها لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید