۱۸ آبان ۱۴۰۰

هنر خیابانی در خانه با فناوری OLED ال‌جی

مطابق با فلسفه ال‌جی، “هنر الهام‌بخش فناوری، فناوری مکمل هنر”، ال‌جی اخیراً چالش گردهم آوردن یک هنرمند و تلویزیون‌های OLED پیشرفته را پذیرفته است تا شاهکارهای هنری را به لطف رنگ‌های واقعی و مشکی عمیق فناوری OLED، دقیقاً همانطور که می‌خواهید تجربه کنید.

به مناسبت عرضه تلویزیون‌های OLED سری LG GX Gallery در فرانسه، ال‌جی با هنرمند خیابانی پاپ جیسبار، که به دلیل استعدادش در تفسیر مجدد شاهکارهای کلاسیک لئوناردو داوینچی، فریدا کالو، گوستاو کلیمت و اندی وارهول مشهور است، همکاری کرد.

جیسبار، یکی از خلاق‌ترین هنرمندان نسل خود، در سال 2019 با تبدیل شدن به اولین هنرمندی که جنبه‌های هنر، مهندسی و فیزیک را با هم ترکیب کرد و نقاشی پانک مونا خود را به مدار زمین فرستاد، تاریخ ساز شد. در واقع، اشتیاق او برای بالا بردن محدودیت‌ها دقیقاً دلیل انتخاب او به عنوان شریک برگزیده ال‌جی برای خلق هنری پر جنب و جوش برای پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی است.

این هنرمند جوان با استعداد سه قطعه را به طور خاص برای گالری OLED ال‌جی خلق کرد که هر کدام دارای موضوعی متفاوت هستند: ورزش، بازی، طراحی. یکی از سه اثر جیسبار به Téléthon اهدا خواهد شد. این رویداد خیریه 30 ساعته فرانسوی در اوایل دسامبر هر سال برای جمع آوری کمک‌های مالی برای تحقیقات بیماری‌های عصبی-عضلانی برگزار می‌شود.

جیسبار علاوه بر سبک و تکنیک منحصر به فرد خود، مایل است از هنرمندانی که در طول سال‌ها به دنیای هنر کمک کرده‌اند، احترام بگذارد. جیسبار اغلب با رنگدانه بین المللی کلاین آبی (IKB) رنگ می‌کند، یک ماده اولترامارین با امضای ثبت شده توسط هنرمند فرانسوی ایو کلاین در سال 1957 که بازسازی آن دشوار است. همانطور که در اثر جیسبار، Sport، دیده می شود، رنگ در تلویزیون OLED ال‌جی سطح کاملا جدیدی از پویایی و عمق می‌یابد.

جیسبار در یک همایش در مقابل تماشاچیان زنده، کارهای پایانی را به Sport اضافه کرد و اطلس تایتان یونانی را به تصویر کشید که جهان را بر پشت خود در کنار اسطوره بسکتبال، لبرون جیمز، حمل می‌کند. جیسبار از یک پالت رنگی با تم ورزشی از زرد، نارنجی، قهوه‌ای و سبز برای ترسیم تفسیری از سوپرمن استفاده کرد تا نشان‌دهنده قدرت و ورزش فوق بشری ورزشکاران باشد.

نقاشی Game جیسبار قلمرو بازی و تلویزیون را از طریق سکه‌های طلا و آجرهای لگو به هم نزدیک می‌کند. در این انفجار خلاقیت، حضور غالب یک تفسیر مجدد کلاسیک از پسر انسان اثر رنه ماگریت است، پالتوی معروف، کلاه کاسه‌زن و سیب سبز که با چرخشی دوباره مورد بازبینی قرار گرفته است.

جیسبار برای آخرین کار خود از مونالیزا الهام گرفت.

جیسبار توضیح داد: «من از شاهکار اصلی با چندین وصله برای چهره نمادین او منحرف شدم تا ظاهری مدرن‌تر و شیک‌تر به ارمغان بیاورم. برای مطابقت با طراحی و جنبه‌های ممتاز تلویزیون‌های OLED سری LG GX Gallery، من تصمیم گرفتم دست‌هایی را از «خلقت آدم» میکل آنژ و طرح‌هایی از طرح‌های نمادین صندلی از جمله صندلی Eames Lounge و Ottoman به تصویر بکشم تا بیان کنم که چگونه طراحی دائما در حال تکامل است. و برای افزودن علامت تجاری خود به این قطعه، از اسپری‌هایی استفاده کردم که اغلب در نقاشی‌هایم استفاده می‌کنم.»

جیسبار افزود: «خوشحالم که فرصتی برای همکاری با ال‌جی با نقاشی‌های شگفت‌انگیزم دارم.

ارائه شده توسط ال‌جی فرانسه

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید