۲۲ آذر ۱۴۰۰

حضور چشمگیر ال‌جی در جشن Esports و پخش زنده در روسیه

ال‌جی الکترونیکس برای تجلیل از ترند پخش زنده بازی در سراسر جهان از جمله روسیه، میزبان Streamfest 2021 در ماه آگوست در تکنوپارک Skolkovo مسکو بود. ال‌جی با حمایت دوباره از جوایز Streamfest وضعیت شراکت رسمی خود را ارتقا داد. در مراسم Streamfest، هر ساله تأثیرگذارترین اعضای فرهنگ پخش بازی روسیه گرد هم می‌آیند.

در میان کسانی که در این جشن شرکت کردند، گیمرهایی که به طور زنده از مسابقات پخش می‌کردند، نوازندگان محبوب و نمایندگان شرکت‌هایی دیده می‌شدند که با علاقه و اشتیاق فضای پررونق پخش زنده را دنبال می‌کردند. در طول پخش 12 ساعته، بیش از 300 هزار بیننده وارد جریان پخش آنلاین شدند که به طور زنده در پلتفرم اجتماعی آنلاین بسیار محبوب TikTok پخش شد.

ویاچسلاو «باستر» لئونتیف، بازیکن سابق فورتنایت و استریمر حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی که در فهرست 30 نفر از خوش‌آتیه‌ترین روس‌های زیر 30 سال فوربس در رده رسانه‌های جدید حضور داشت، نامزد و برنده دست‌آورد نهایی ال‌جی در استریمینگ بود. امسال سال رکوردشکنی برای باستر بود، زیرا اولین استریمر در منطقه CIS بود که بیش از دو میلیون مشترک در Twitch داشت و به همین دلیل، یک مانیتور بازی UltraGear جدید از ال‌جی هدیه گرفت.

همکاری چند جانبه با تیم حرفه‌ای Gambit Esports مستقر در مسکو با حضور قهرمانان جهانی این تیم که در بازی Valorant از Riot Games به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند، برجسته شد. در اوایل سال جاری، ال‌جی تمدید همکاری خود با Gambit را اعلام کرد و شریک رسمی تیم‌های با استعداد Valorant، Counter-Strike: Global Offensive، Apex Legends و League of Legends شد.

بازیکنان در مورد چندین موضوع بحث کردند، به سوالات متعددی که بینندگان در چت ارسال کردند پاسخ دادند و تجربه خود را از صعود به اوج رشته خود و داستان‌های موفقیتشان به اشتراک گذاشتند. بخش بزرگی از بحث بر اهمیت بازی‌های مسئولانه متمرکز شد؛ این یک موضوع مهم در صنعت بازی‌سازی در حال رشد در روسیه به شمار می‌رود.

مهمانان در استودیو فورتنایت را امتحان کردند و از Gamer Boss بهره بردند. گیمرباس دوره آنلاین ال‌جی روسیه است که با مشارکت بازیکنان محبوب فورتنایت، ایلیا توسه چرنیشوف و سفیر ال‌جی، مارک Letw1k3 Danilov، آماده و راه‌اندازی شد. از ماه نوامبر، این برنامه چهار هفته‌ای آنلاین دوره‌هایی را ارائه می‌کرد که توسط خود قهرمانان طراحی شده بودند. بازیکنان نکاتی را در مورد نحوه شکست دادن رقابت در فورتنایت ارائه کردند و نگرش‌های ارزشمندی در مورد تبدیل عشق به بازی به یک حرفه تخصصی در ورزش‌های الکترونیکی به اشتراک گذاشتند.

وقتی جوایز استریم فست رو به پایان بود، همه شرکت‌کنندگان از اجرای استریمر و نوازنده با استعداد توییچ یولیا کوشکاموروشکا کوشکینا لذت بردند. سیستم‌های صوتی مخصوص مهمانی LG XBOOM برای نمایش صدای قابل‌توجه خود، صدای عالی و بیس قدرتمندی را برای به هیجان آوردن پیست رقص و ایجاد فضایی فراموش‌نشدنی برای همه مهمانان فراهم کردند.

شرکت در جشن Streamfest گواهی بر تعهد ال‌جی به ارائه بهترین تجربه به جامعه بازی روسیه بود. پخش زنده کامل را اینجا ببینید.

ارائه شده توسط ال‌جی روسیه

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید