۲۱ آذر ۱۴۰۰

ال‌جی و ترکیب روش‌‌های قدیمی و جدید برای بازگرداندن زندگی به جنگل‌ها

جنبش Smart Green Movement ال‌جی اسپانیا که در سال 2017 راه‌اندازی شد، با هدف کاشت 47 میلیون درخت در سراسر کشور – یک درخت برای هر اسپانیایی- انجام شد.

هنگامی که این جنبش شروع شد، هدف بیش از حد بلندپروازانه به نظر می‌رسید، اما تا امسال، بیش از 8 میلیون درخت تاکنون کاشته شده است. این جنبش اجتماعی با شتاب گرفتن خود در اجلاس P4G سئول که در ماه مه برگزار شد، علاقه بیشتری در سطح جهان به دست آورد.

در این اجلاس، نخست وزیر اسپانیا جنبش Smart Green Movement ال‌جی را به عنوان نمونه‌ای عالی از نحوه همکاری با محیط زیست در مسیر حفاظت از مردم برجسته کرد. همین چند روز قبل، معاون رئیس جمهور اسپانیا از Passive House ال‌جی اسپانیا که برای معرفی تأثیرگذارترین افراد کشور با این جنبش ساخته شده است، بازدید کرد. تا کنون، بیش از 300 مدیر عامل، وزیر و رؤسای منطقه‌ای از این خانه متصل در مادرید عبور کرده‌اند که منجر به چندین توافق برای احیای جنگل‌های بسیاری از مناطق متروکه اسپانیا شده است.

مناطق متروکه در گوادالاخارا، پالنسیا، اکسترمادورا، آراگون و وایادولید با کمک 20 شرکت و چندین اداره دولتی و یک شرکت نوپای سبز به نام CO2 Revolution احیا می‌شوند. شرکت CO2 Revolution برای به حداکثر رساندن نتایج و به حداقل رساندن اثرات زیست‌محیطی از فناوری‌ها و ترکیبی از هواپیماهای بدون سرنشین، i-seeds و کلان‌داده‌ها برای پخش مؤثر بذرها با شانس بهتر جوانه‌زنی در مناطق وسیع استفاده می‌کند.

ال‌جی اسپانیا برای تشویق افراد بیشتر به شرکت در این جنبش، تکنیک کاشت قدیمی، «Nendo Dango» را که از توپ‌های بذر خودکار ساخته شده و از خاک رس و کمپوست استفاده می‌کند، احیا کرد تا کودکان و سالمندان بتوانند آن‌ها را در طول جلسات آموزشی درست کرده و خودشان آنها را بکارند. تا به امروز، بیش از 3000 کودک از چهار شهر در مادرید و کاستیا در طول درس‌های یک ساعته مدرسه توپ‌های بذر درست می‌کنند و سپس آنها را به زمین‌های اهدایی شورای شهر می‌اندازند.

اشتیاق زیاد نسل جوانی که می‌توانند بیاموزند و کارهای بیشتری برای تأثیرگذاری مثبت انجام دهند زمینه رشد جنبش Smart Green Movement خواهد بود. ال‌جی الکترونیکس در نظر دارد در هر ماه اکتبر، جشن‌های ملی را هماهنگ با هر تالار شهر محلی برای احیای جنگل‌ها برگزار کند. با توجه به اینکه نسل جوان در حال حاضر پیشتاز است، ما در راه رسیدن به هدف “یک نفر، یک درخت” خود در اسپانیا هستیم.

ارائه شده توسط ال‌جی اسپانیا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید