۰۶ بهمن ۱۴۰۰

ترکیب هنر و فناوری در طبیعت بکر با تلویزیون OLED خودنورده ال‌جی

یک فضای داخلی مدرن با طراحی پیچیده و تکنولوژی، احاطه شده توسط طبیعت، محیطی عالی برای لذت بردن از زندگی ایجاد می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس لهستان اخیراً با معمار و طراح داخلی  Paweł Jurkiewicz همکاری کرده است. او زیبایی‌شناسی را ترکیبی از اشکال، بافت‌ها و متریال‌های مختلف با الهام از طراحی معاصر و در حال حاضر پیشرفته توصیف می‌کند و یک خانه مناسب برای سبک زندگی ممتاز و فناوری ارائه کرده است.

خانه پروژه ال‌جی لهستان و پاول یورکیویچ، عمارت باشکوهی است که با مساحت بیش از 1000 متر مربع، در ساحل رودخانه Narew واقع شده. این مکان نمادین دارای طراحی بیرونی منحنی شکل و نماد شکل پیچ در پیچ رودخانه است. درختان و علفزارهای اطراف با دهانه داخلی شیشه‌ای آن به طور کامل حفظ شده‌اند و یک استخر شنا و مسیر دویدن متناسب با سبک زندگی ساکنان اضافه شده است.

پاول می‌گوید: «بزرگترین چالش ایجاد تعادل در معماری مدرن با استفاده از بتن، فولاد و شیشه برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی بود. » او کار خود را با مواد طبیعی از جمله بلوط تیره، سنگ مرمر خاکستری گرم و رنگ‌های بژ ملایم شروع کرد و از پرده‌های پشمی برای بافتن همه آن‌ها استفاده کرد.

یورکیوویچ همیشه تضادهای قوی را در بین عناصر انتخاب می‌کند تا فضای داخلی برجسته‌تر و مجلل‌تر شود. «سنگ سیاه و سفید راه راه جزیره آشپزخانه RiFRA و فرش صاف کبالتی Edition Bougainville در اتاق نشیمن، حس شخصی بیشتری القا می‌کند. همچنین، این ترکیب فضا را زیباتر، آرام‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند.»

یورکیوویچ هنگام انتخاب وسایل الکترونیکی برای پر کردن خانه، به دنبال تحقق ایده‌آل بهترین عملکرد، طراحی و فناوری بود. او محصولاتی با بهترین عملکرد را می‌خواست که دارای طراحی زیبا و باریک باشد تا بتواند کاملاً در فضای داخلی مدرن جا بیفتد و در عین حال دوستدار طبیعت باشد.

این طراح برای تحقق چشم‌انداز خود با متخصصانی از فروشگاه برند ال‌جی در ورشو کار کرد و هشت تلویزیون OLED مختلف ال‌جی را برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، مطالعه، سالن بدنسازی و استخر برگزید. به لطف OLED خودنورده ال‌جی، تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌توانند محتوا را با کنتراست بی‌نهایت، سیاهی عمیق و رنگ‌های شگفت‌انگیز نمایش دهند. همچنین، در تولید تلویزیون‌های OLED ال‌جی از کمترین آسیب پلاستیکی استفاده می‌شود و گواهینامه SGS Eco Product آن را تایید می‌کند.

برای اتاق نشیمن بزرگ، تلویزیون OLED 88 اینچی ال‌جی را از خط تولید SIGNATURE انتخاب کردیم. یورکیویچ افزود: «تناسبات عالی و پرداخت تمیز با بدنه فولادی برس خورده به طور هماهنگ دکوراسیون لوکس و مجلل را تکمیل می‌کند. این معمار تلویزیون 65 اینچی OLED را برای اتاق خواب انتخاب کرد که بر روی یک پایه سقفی جمع‌شونده نصب شده بود؛ به طوری که ساکنان می‌توانند از تماشای فیلم‌ها در حالی لذت ببرند که راحت در تخت خود دراز کشیده‌اند و صبح‌ها نیز از نور خورشید بدون مانع لذت ببرند.

پاول یورکیویچ در انتها گفت: «در طول همکاری با ال‌جی، از نزدیک یاد گرفتم که فناوری می‌تواند به طراحان کمک کند تا دیدگاه خود را به فعلیت برسانند. بنابراین، به لطف کمک ال‌جی، طراحان باید مانند من به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه باشند. بنابراین، هیچ عنصر طراحی یا راحتی کاربر در این فرآیند نباید به خطر بیفتد.»

 

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید