۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

لذت شنیدن صدای باکیفیت را با ایربادهای TONE Free FP5 ال‌جی تجربه کنید

ایربادهای LG TONE Free مدل TONE Free FP5 صدای واضح و سه بعدی از Audio Masters را برای شما به ارمغان می‌آورند.

ایربادهای LG TONE Free مدل FP5 به کمک سیستم‌های صوتی بریتانیایی Meridian بعد جدیدی از صدا را ارائه می‌دهند. فناوری برتر آنها که در پیشرفته‌ترین سیستم‌های اسپیکر یافت می‌شود به گونه‌ا‌ی طراحی شده است تا به خوبی در گوش شما بنشیند.

صدای فوق‌العاده با کیفیت با Meridian

HSP به عنوان فناوری پیشگام Meridian تجربه شنیداری را به شکل بلندگوهای واقعی با صدای واضح و سه بعدی شبیه‌سازی می‌کند. بلوتوث 5.2 بازتولید صدا را بسیار دقیق می‌کند. اپلیکیشن TONE Free به شما اجازه می‌دهد از میان تنظیمات صدای عادی، تقویت صدای بم، تقویت صدای زیر و 3D Sound Stage EQ، صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Bass قوی‌تر برای تپیدن قلب شما

ایربادهای LG TONE Free از یک درایور بزرگتر و پیشرفته‌تر و دیافراگمی با لبه سیلیکونی اضافی با امکان جابجایی و انعطاف‌پذیری بیشتر برخوردار هستند.

*سطح مؤثر دیافراگم درایور در مقایسه با مدل قبلی تا حدود %75.5 بهبود یافته است.

تجربه‌ای فراگیر

ایربادهای LG TONE Free سطح صدا را ارتقا داده و صدایی واقعی‌تر ارائه می‌دهد. سطح صدای سه بعدی شما را به طور کامل در موسیقی، فیلم سینمایی، برنامه تلویزیونی یا بازی دلخواهتان غوطه‌ور می‌سازد. همچنین می‌توانید تنظیمات Game mode را در اپلیکیشن TONE Free تغییر دهید.

 

قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation)؛ نویز کمتر، صدای فراگیر بیشتر

قابلیت پیشرفته حذف نویز فعال از ورود صداهای خارجی جلوگیری می‌کند. درایور پیشرفته، قادر به آشکارسازی و حذف کارآمد نویز و ایجاد تجربه‌ی صدای با کیفیت است که به شما امکان می‌دهد تا به طور کامل درآنچه که گوش می‌دهید، غوطه‌ور شوید.

اکنون می‌توانید صدای محیط را مطابق میل خود تنظیم کنید.

با فشار دادن LG TONE Free قابلیت حذف نویز را خاموش کرده و بین حالات مختلف صدا تغییر وضعیت دهید. متناسب با موقعیت خود صدای محیط را تنظیم کنید تا به طور کامل از صدای محیط اطراف خود آگاه شوید (مناسب برای زمان عبور از خیابان). همچنین از حالت چت برای ثبت سفارش در کافی شاپ استفاده کنید یا بدون نیاز به برداشتن ایربادهای خود گفتگوی خود را شروع کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید