۲۵ مرداد ۱۴۰۱

قدرت بخشش: احترام به داوطلبان قلب طلایی 

جوامع استرالیایی در چند سال گذشته درگیر آتش‌سوزی‌های جنگلی، سیل، بیماری همه‌گیر جهانی و بدتر شدن بحران هزینه زندگی بودند. اما اجبار به غلبه بر چنین چالش‌های بی‌سابقه‌ای، استرالیایی‌ها را انعطاف‌پذیرتر کرده و از آنچه برایشان اتفاق افتاده قدردانی می‌کنند. یعنی وقتی برای نفع مشترک با هم متحد می‌شویم، می‌توانیم در برابر هر چالشی که زندگی بر سر ما می آورد مقاومت کنیم.

برای حمایت از این روحیه جامعه، ال‌جی استرالیا با خیریه رونالد مک‌دونالد هاوس (RMHC) در دسامبر گذشته همکاری کرد تا از کار باورنکردنی آنها در کمک به خانواده‌ها برای کشف مجدد چیزهای خوب زندگی، حتی در سخت‌ترین زمان‌ها، حمایت کند. خیریه RMHC با اهدای بیش از 260000 دلار استرالیا در لوازم خانگی، محصولات سرگرمی و سیستم‌های تهویه مطبوع ال‌جی، توانسته است خانه‌های خود را در سراسر استرالیا بازسازی کند؛ یعنی گرمخانه‌هایی برای بیش از 10000 خانواده که مسافت‌های طولانی را برای سفر و درمان کودکان به شدت بیمار یا آسیب دیده خود طی می‌کنند فراهم کند.

در ماه مارس، ال‌جی استرالیا کمپین #LGGoldenHearts را برای تجلیل از داوطلبان مهربان RMHC راه‌اندازی کرد. پس از هفته ملی داوطلبانه که از 16 تا 22 مه برگزار می‌شود، کمپین #LGGoldenHearts از کمک‌های فداکارانه 11 داوطلب RMHC که وقت گرانبهای خود را با اهدای یک بسته جایزه ال‌جی به این خیریه و خانواده‌ها اختصاص دادند، قدردانی کرد.

این ابتکار با نامزد شدن بیش از 120 داوطلب، با موفقیت توانست روی برخی از قهرمانان گمنام موسسه خیریه و تأثیر مثبت آنها بر خانواده‌هایی که با چالش‌های غیرقابل تصوری روبرو هستند، تمرکز کند. تک تک نامزدها داستان منحصر به فرد و الهام‌بخش خود را داشتند؛ مانند این که برای پر کردن شیفت‌های لحظه آخری حتی در طول کریسمس و داوطلب شدن برای جبران محبتی که از RMHC دریافت کردند، زمانی که خانواده‌شان به کمک نیاز داشتند، قدم گذاشتند.

ال‌جی استرالیا همچنین با شرکت رقص سیدنی همکاری کرد تا عضویت‌های هشت هفته‌ای را به کلاس‌های رقص آنلاین در راستای رویداد جمع‌آوری کمک مالی RMHC’s Dance for Sick Kids اهدا کند؛ یک چالش ۷ روزه فراگیر که هر ماه می برای حمایت از کودکان بیمار و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود و جامعه‌ای از افرادی که می خواهند تفاوت ایجاد کنند را گرد هم می‌آورد. این عضویت به هر بخش RMHC در سطح ملی اهدا شد، که به صدها نفر از افرادی که در مکان‌های RMHC اقامت داشتند اجازه می‌داد از لحظات سرگرم کننده و مفرح با هم لذت ببرند.

ابتکار #LGGoldenHearts بخشی از برنامه CSR گسترده‌تر است که توسط ال‌جی استرالیا برگزار می‌شود و شامل کمپین‌هایی مانند LG Local Legends می‌شود. این کمپین اکنون در سومین سال خود از استرالیایی‌ها در سراسر کشور دعوت می‌کند تا قهرمانان جامعه خود را نامزد کنند. کمپین جدید ال‌جی تعهد ال‌جی استرالیا را به تقویت روابط معنادار با سازمان‌های همفکر و هدف‌محور نشان می‌دهد و در عین حال استرالیایی‌ها را تشویق می‌کند تا خوبی‌ها را در همه چیز اطراف ما تشخیص دهند.

درباره شراکت ال‌جی استرالیا با RMHC اینجا بیشتر بیاموزید.

ارائه شده توسط ال‌جی استرالیا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید