۲۵ مرداد ۱۴۰۱

با مانیتور 34 اینچ ال‌جی، برنده جایزه طراحی IDEA و Red Dot، آشنا شوید

مانیتور 34 اینچ 34UC97 برنده جایزه طراحی IDEA و Red Dot شده است و علاوه بر زیبایی، از جنس مرغوبی نشان دارد که در ساخت آن به کار رفته است.

صفحه نمایش منحنی و فوق عریض با نسبت تصویر 21:9

مانیتور 34UC97 به معنای واقعی خمیده و اولترا واید است و رزولوشن 3440×1440 پیکسلی (QHD) دارد. به این مفهوم که حدود 2.4 درصد از نمایشگرهای فول اچ‌‌دی با نسبت تصویر 16:9 فضای بیشتری را پوشش می‌دهد. به این ترتیب، اکنون شما یک مانیتور در اختیار دارید که 20 درصد قدرت پیکسل بیشتری نسبت به مانیتورهای 16:9 Full HD دارد و قاب منحنی آن در کیفیت تصویر هیچ تاثیر منفی‌ای نگذاشته است.

این مانتیور برای تدوین‌کننده‌های صدا بسیار مناسب است زیرا در یک مانتیور واحد همه ابزار خود را دارند و لازم نیست PremierPro را دایم عقب و جلو کنند. یا گرافیست‌ها هم می‌توانند انواع ابزار گرافیکی خود را به همراه نمایه‌های کوچک و صفحه‌های وب را به طور هم‌زمان در یک صفحه و در کنار هم داشته باشند. این گستردگی صفحه نه تنها موجب سهولت کار که موجب صرفه‌جویی در زمانِ کار این افراد نیز می‌شود. نمایشگرهای IPS، زاویه دید 178 درجه‌ای دارند. 34UC97 با داشتن فناوری IPS و خمیده بودن، هیچ نقطه تاریک یا فضای منفی ندارند و استفاده از آن تجربه‌ای نو از امکانات را به کاربر می‌دهد. در کنار همه این مشخصات، صفحه نمایش 34 اینچ 34UC97، طراحی زیبایی نیز دارد و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

پالت رنگی 34UC97؛ به وسعت دنیای واقعی

تجربه بصری آسان و تنوع رنگ زیاد

رزولوشن QHD، فناوری IPS و خمیدگی نمایشگر 34UC97 در کنار هم، زاویه دید گسترده در اختیار کاربر قرار می‌دهند. با این مانتیور حتی در لبه‌های پانل هم می‌توانید جزئیات تصویر را با کیفیت و وضوح کامل ببینید.

sRGB با پوشش بیش از 99 درصدی

مانتیور 34 اینچی QHD IPS از طریق پورت نمایشگر، بیش از 99 درصد sRGB را پشتیبانی و رنگ‌های خالص و کاملا دقیق تولید می‌کند که هم‌ردیف کد sRGB colour (1.074 میلیارد رنگ، 10 بیت رنگ) است. به این ترتیب، دنیایی از رنگ‌های واقعی و کاملا اشباع در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید