۰۴ مرداد ۱۴۰۱

آنچه باید در مورد فناوری موتور دایرکت درایو مبتنی بر هوش مصنوعی ال‌جی بدانید

ما به‌عنوان یک انسان باهوش و دارای قدرت تشخیص میتوانیم بگوییم که به‌طور مثال جنس این لباس نخی است و دما و سیکل چرخش لباسشویی را انتخاب ‌کنیم؛ اما ماشین لباسشویی ال‌جی که مجهز به AI DD است فراتر از این را بررسی می‌کند. چون موتور دایرکت درایو مبتنی بر هوش مصنوعی (AI DD) علاوه بر تشخیص جنس، توانایی وزن کردن لباس‌ها و تشخیص میزان لطافت و نرمی پارچه‌ها را نیز دارد. به‌این‌ترتیب و بر اساس وزن و میزان زبری یا نرمی پارچه، بهترین و متناسب‌ترین چرخه شست‌وشو را انتخاب و اجرا می‌کند.

نسل جدید موتورهای دایرکت درایو (DD) ال‌جی، شستن لباس‌ها با تکیه بر هوش مصنوعی را به واقعیت تبدیل کرده است. این تکنولوژی با پشتوانه‌ی اطلاعاتی وسیعی که دارد می‌تواند جنس و بافت پارچه‌ها را تشخیص دهد و بر اساس آن دمای آب، زمان و سرعت چرخش دیگ ماشین لباسشویی را به‌صورت خودکار تنظیم کند. انتخاب چرخه‌ی شست‌وشوی متناسب با جنس پارچه باعث افزایش ۱۸ درصدی عمر و دوام لباس‌ها می‌شود.

موتور AI DD در ماشین لباسشویی ال‌جی بر اساس ۲۰ سال تجربه‌ی این شرکت در زمینه‌ی ساخت موتورهای دایرکت درایو ساخته‌شده است؛ بنابراین، به‌راحتی می‌توان حدس زد تا چه اندازه قوی، قابل‌اعتماد و کاربردی است. این فناوری از بیست هزار داده‌ی اطلاعاتی مربوط به استفاده از ماشین لباسشویی بهره می‌برد؛ بنابراین، بر اساس آن‌ها می‌تواند بهینه‌ترین چرخه شست‌وشو و تنظیمات لازم بر اساس حجم و ظرافت لباس‌ها را اعمال کند. علاوه بر این‌، ماشین لباسشویی هوشمند مبتنی بر LG ThinQ کاملاً بی‌صدا کار می‌کند و قذرت شستشوی بالایی دارد.

همین باعث شده تا لباسشویی‌هایی که مبتنی بر موتور دایرکت درایو (DD) و هوش مصنوعی (AI) هستند، خیلی سریع جای خود را در بین کاربران پیدا کنند.

از دیگر مزایای این لباسشویی‌ها باید قابلیت اتصال آن‌ها به Wifu اشاره کرد؛ که به فرد این امکان را می‌دهد تا ماشین لباسشویی را از هر مکان و هر زمان که دلش می‌خواهد کنترل کند و آن را از راه دور زیر نظر داشته باشد. اپلیکیشن ThinQ LG که با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار است، به فرد این امکان می‌دهد که مثلاً از محل کار خود چرخه‌ی خشک‌کن لباسشویی را فعال کند یا در زمان دلخواهش شست‌وشوی لباس‌ها را از هرجایی، حتی خارج از خانه آغاز کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید