۳۰ شهریور ۱۴۰۱

نمایش آخرین نوآوری قطعات خودروی ال‌جی در کنفرانس جهانی Autosens بروسل

ال‌جی الکترونیکس با شرکت در کنفرانس جهانی Autosens بروسل در بلژیک آخرین تحولات در سیستم‌های پیشرفته کمک راننده و فناوری‌های خودروهای خودران را مورد بحث قرار داد.

شرکت ال‌جی، که پیشرو در حوزه قطعات خودرو است، نگرش‌های کار تحقیق و توسعه پیشرفته خود را به اشتراک گذاشت و آخرین راهکار داخلی خود را در AutoSens بروکسل معرفی کرد.

این کنفرانس جهانی مربوط به سیستم‌های کمک راننده پیشرفته (ADAS) و فن‌آوری‌های خودروی خودکار (AV)، AutoSens Brussels هر ساله در موزه مشهور Autoworld در پایتخت بلژیک برگزار می‌شود. سال 2022 دومین سال متوالی است که ال‌جی برای ارائه در این رویداد دعوت شده است.

در ادامه موفقیت‌های ال‌جی، این شرکت امسال به خاطر دستاوردهایش در بخش‌های مبتکرانه‌ترین اپلیکیشن ادراک داخل کابین و نوآورانه‌ترین برنامه کاربردی یا استقرار چشم‌انداز کامپیوتری مورد تقدیر قرار گرفت. در جوایز AutoSens سال گذشته، ال‌جی با جایزه طلا در بخش توسعه سخت افزار سال شناخته شد.

کنفرانس AutoSens Brussels یکی از سه کنفرانس بزرگی است که توسط AutoSens، جامعه بین‌المللی متشکل از دانشگاهیان، مهندسان، دانشمندان و متخصصان صنعت خودرو، در سال 2015 با هدف شکل‌دهی به آینده فناوری‌های ادراک خودرو تشکیل شده است. رویداد سال 2021 به دلیل شیوع همه گیری به شکل آنلاین برگزار شد و ال‌جی و مرسدس بنز به طور مشترک همکاری موفق خود را در فناوری دوربین ADAS ارائه کردند.

ال‌جی در کنفرانس امسال، بازگشت به Autoworld و بازگشت به شکل حضوری، آخرین راه‌حل‌های دوربین کابین خود را معرفی کرد و آموخته‌های حاصل از برنامه R&D برجسته خود را به اشتراک گذاشت. در طی یک میزگرد آموزنده، دکتر پارک یانگ کیونگ، متخصص Vision AI در ال‌جی، در مورد دوربین‌های نوآورانه این شرکت برای وسایل نقلیه صحبت کرد. نگرش خود را در مورد موضوعاتی از مجموعه محصولات قطعات خودروی ال‌جی تا کار تحقیق و توسعه مداوم آن ارائه می‌کند. این شرکت برای ایمن کردن فناوری‌های کلیدی برای آینده، در حال استفاده از راه‌حل‌های هوش مصنوعی پیشرفته برای دوربین‌های کابینی است که در داخل خودرو نظارت می‌کنند و همزمان به قوانین ایمنی خودرو و تقاضای جدید برای راحتی مسافران پاسخ می‌دهند.

محصولات دوربین کابین ال‌جی برای نظارت بر راننده و سرنشین با موفقیت به کار گرفته شده است. و در طول سخنرانی خود، دکتر پارک روند توسعه این راهکارهای نظارتی یکپارچه را به اشتراک گذاشت؛ از اختراع الگوریتم های جدید تا جدیدترین سیستم‌های تأیید و نرم افزار مدیریت دوربین که اطمینان حاصل می کند دوربین های آن در لبه تکنولوژی هستند.

یون سئوک هیون، رئیس شرکت قطعات خودرو ال‌جی (VS) گفت:

«تحقیق و توسعه مستمر کلید موفقیت مداوم ال‌جی در بازارهای رو به رشد AV و ADAS است. ما مفتخریم که امسال مجدداً از ما خواسته شد تا در AutoSens حضور داشته باشیم و به ارائه بینش و حمایت خود به بدنه‌های صنعت و جوامع متخصصی که دیدگاه ما در مورد تحرک آینده را دارند، ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید