۲۷ شهریور ۱۴۰۱

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با فناوری جدید ACR برای تشخیص خودکار محتوا

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با فناوری جدید ACR دریافت می‌کنند و فناوری قدیمی با راهکارهای تبلیغاتی ال‌جی جایگزین می‌شود. ال‌جی مرحله اصلی و بعدی در کسب و کار تبلیغات CTV خود را نشان می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس از عرضه فناوری تشخیص خودکار محتوای خودکار اختصاصی راهکارهای تبلیغاتی ال‌جی (ACR) در سراسر تلویزیون‌های ال‌جی در سطح جهانی خبر داد که از سپتامبر امسال آغاز می شود. این عرضه جایگزین فناوری قدیمی خواهد شد و راهکار جدید ACR را بر روی میلیون‌ها تلویزیون هوشمند در 27 کشور در اروپا، آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و استرالیا قرار خواهد داد.

ACR جدید ارائه شده توسط LG Ads Solutions در حال حاضر در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در ایالات متحده فعال است و با عرضه، داده‌های CTV ال‌جی منحصراً از طریق راهکارهای تبلیغاتی ال‌جی در دسترس خواهد بود.

کریس جو، معاون ارشد و رئیس کسب و کار پلتفرم در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«از زمانی که راهکارهای تبلیغاتی ال‌جی در ماه مه گذشته راه‌اندازی شد، این تیم حرکت فوق‌العاده‌ای برای کسب‌وکار در سطح جهانی ایجاد کرده است. این راه‌اندازی ACR جدید نقطه عطف دیگری است که تعهد آن را به برتری و تعهد به ارائه بهترین راه‌حل‌های تبلیغاتی ممکن برای برندها و آژانس‌ها در سراسر جهان نشان می‌دهد.»

داده‌های ACR، که با همه مقررات جهانی و منطقه‌ای حفظ حریم خصوصی داده‌های مصرف‌کننده مطابقت دارد، به برندها کمک می‌کند تا بفهمند که تبلیغات تلویزیونی خاصی در هر خانواده‌ای با چه تعداد دفعات پخش می‌شوند. برای برندها، این بدان معناست که می‌تواند سطوح فرکانس تبلیغات برای خانواده‌های کم است و برای کدام خانواده‌ها بیش از حد است.

علاوه بر این، می‌توان از داده‌ها برای اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات استفاده کرد، مثلاً این که یک آگهی بینندگان را به یک برنامه تلویزیونی یا فیلم خاص سوق دهد یا یک آگهی منجر به دانلود یا ثبت برنامه یا سرویس OTT شود.

راهکارهای تبلیغاتی ال‌جی در حال حاضر کمپین‌های CTV را در بیش از ۴۰ کشور در سراسر جهان تقویت می‌کند. اکنون، برندها در هر کشوری که تحت پوشش ACR قرار دارند، می‌توانند فوراً با راهکارهای تبلیغاتی ال‌جی کار کنند تا میزان بیننده مخاطبان تلویزیون در کشورشان را در سطح کلی بررسی کنند تا بتوانند بخش‌های مخاطب را مشخص کرده و دسترسی، فرکانس و اثربخشی تبلیغات تلویزیون را بهینه کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید