۱۴ آبان ۱۴۰۱

تلویزیون LG OLED C2؛ برنده جایزه “برترین تلویزیون سال 2022” از TechRadar

تلویزیون ال‌جی C2 OLED؛ تلویزیونی با امکانات کامل برای همه مردم

تلویزیون‌های OLED ال‌جی به دلایل بسیار خوبی در میان عاشقان فیلم طرفدارانی تقریباً شبیه به فرقه دارند. این تلویزیون‌ها رنگ‌های مشکی غنی را ارائه کرده و با انجام این کار، پایه‌ای را فراهم می‌کنند که به سایر جنبه‌های تصاویر، مثل رنگ، برجسته‌سازی، جزئیات، اجازه می‌دهد تا به شکلی جسورانه و زیبا جلوه کنند.

تلویزیون ال‌جی C2 OLED تاج تلویزیون سال را در جوایزTechRadar Choice Awards 2022  که توسط Sky Broadband حمایت می‌شود، از آن خود کرد و توانست از رقبای سخت متمایز شود؛ از جمله مدل‌های جدید و چشمگیر سامسونگ و سونی که از فناوری نسل بعدی QD-OLED استفاده می‌کنند.

ال‌جی C2 چگونه این عنوان را کسب کرد؟

برای نمونه، تلویزیون ال‌جی C2 از یک پنل پیشرفته OLED Evo استفاده می کند که خروجی نور بالاتری را نسبت به تلویزیون‌های OLED قبلی ارائه می‌دهد. هنگامی که با پردازنده Alpha a9 Gen 5 ال‌جی ترکیب می‌شود، نتیجه تصاویر روشنی است که طیف گسترده‌ای از جزئیات برجسته موجود در منابع محدوده دینامیکی بالا را نشان می‌دهد.

تلویزیون‌های OLED سری C2 با اتصالات HDMI 2.1 از ویژگی‌های گیمرپسندی از جمله ورودی 120 هرتز، VRR و ALLM.PLAY پشتیبانی می‌کنند.

علاوه بر همه اینها، ال‌جی واقعاً در طراحی آرایشی تلویزیون‌های سری C2 عالی بود و مدلی با حاشیه باریک و تقریبا نامرئی ایجاد کرد که باعث می‌شود تصویر روی صفحه تقریباً در هوا شناور باشد. ال‌جی OLED های C2 نیز در طیف وسیعی از اندازه‌های صفحه نمایش، از 42 تا 83 اینچ، با گزینه‌های متعدد در میان، در دسترس هستند.

شاید بهترین چیز در مورد انتخاب تلویزیون سال 2022 توسط وب سایت TechRadar این است که ال‌جی آن را با توجه به قابلیت‌های زیادی که دریافت می‌کنید، آن را با قیمتی غیرمنطقی عرضه کرد. خریدهای بلک فرایدی (جمعه سیاه) ممکن است هنوز دور از انتظار باشد (اگرچه به نظر می رسد امسال زودتر از همیشه وارد بازار می شوند)، اما در حال حاضر شاهد ظاهر شدن مدل‌های C2 در لیست تخفیف‌های اولیه تلویزیون در بلک فرایدی هستیم.

آیا باید به فکر خرید OLED سری C2 ال‌جی باشید؟ اگر قصد خرید تلویزیون را دارید، قطعاً! زیرا این تلویزیون بالاترین امتیازات وب سایت TechRadar را کسب کرده است. مجموعه‌های سری C2 یک پیروزی واقعی در طراحی تلویزیون هستند و سال‌ها لذت را به ارمغان می‌آورند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید