۰۳ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی الکترونیکس با تغییرات سازمانی جدید برای آینده آماده می‌شود

این تغییرات سازمانی برای تجمیع قابلیت‌های شرکت و ایجاد ارزش مشتری متمایز به منظور سرعت بخشیدن به موتورهای رشد آینده است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز تغییرات سازمانی جدیدی را اعلام کرد که برای تقویت آمادگی خود برای آینده طراحی شده‌اند. این تغییرات عمدتاً برای تسریع موتورهای رشد آینده شرکت و افزایش توانایی آن برای ایجاد ارزش و تجربیات متمایز مشتری اعمال می‌شوند.

یکی از بخش‌های کلیدی استراتژی آینده‌نگر ال‌جی، ایجاد مرکز تجربه مشتری شرکتی (CX) است که مستقیماً به دفتر مرکزی ال‌جی گزارش می‌دهد. مرکز CX توسط معاون اجرایی، لی چول بائه، که قبلا به عنوان رئیس مرکز مدیریت طراحی شرکتی خدمت می‌کرد، هدایت می‌شود. نقش اصلی مرکز CX ایجاد یک تجربه مشتری یکپارچه و گسترده خواهد بود. علاوه بر این، استراتژی‌ها و نقشه‌های راه را برای تقویت نوآوری بیشتر در هر مرحله از سفر تجربه مشتری از برنامه‌ریزی محصول و خدمات مشتری تا مدل‌های تجاری آینده توسعه خواهد داد.

مرکز CX شامل بخش استراتژی CX نیز هست که وظیفه کشف و ارتقای اهداف و وظایف اصلی شرکت را بر عهده دارد و مرکز تحقیقات مشتریان LSR، که قبلا آزمایشگاه تحقیقات نرم افزاری (LSR) بود.

مرکز تجاری پلتفرم ال‌جی نقش جدیدی در یکپارچه‌سازی و سازماندهی خدمات LG ThinQ ایفا می‌کند؛ مسئولیت‌هایی که قبلاً در میان شرکت‌ها و دفاتر مرکزی تجاری توزیع می‌شد. مرکز تجاری پلتفرم که در ژوئیه 2021 تأسیس شد، رهبری ایجاد هواداران ال‌جی بر اساس داده‌ها را بر عهده داشت. در حرکت رو به جلو، این مرکز توسط معاون رئیس ال جی، یونگ کی هیون، که در سپتامبر امسال به شرکت ملحق شد، هدایت خواهد شد. یونگ با ایفای نقش در eBay Korea و Google و همچنین ایفای نقش به عنوان مدیر عامل متا کره، حرفه‌ای برجسته داشته است.

در سال 2023 و پس از آن، ال‌جی به تمرکز خود بر بهبود مدیریت زنجیره تامین (SCM) و تقویت قابلیت‌های تبدیل دیجیتال (DX) که قبلاً قوی بود، ادامه خواهد داد. به همین منظور، مرکز مدیریت تدارکات و SCM شرکت به مرکز عملیات جهانی تغییر نام داده و وظایف و نقش‌های بخش برنامه‌ریزی تولید از پژوهشکده مهندسی تولید منتقل شده است. مرکز عملیات جهانی از طریق ارتقای پیشرفت‌های مبتنی بر فناوری‌های DX، هم افزایی را در بین عملیات شرکت – مانند تولید، خرید و SCM ایجاد خواهد کرد.

ال‌جی با هدف تشویق رشد بیشتر از طریق بهبود عملکرد سازمانی، سیستم تصمیم‌گیری چابک و پاسخگو خود را در هر چهار واحد تجاری تقویت خواهد کرد.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و هوا (H&A)، به پاس موفقیت او در بهبود عملکرد و سبد محصولات H&A به عنوان رئیس ارتقا یافته است. لیو که متخصص در زمینه خود است، از سال 1989 در زمینه های مختلف کسب و کار لوازم خانگی ال جی، از جمله در بخش تحقیق و توسعه و تولید، کار کرده است.

یون سوک هیون، رئیس شرکت قطعات خودرو (VS) به سمت معاون رئیس جمهور ارتقا یافت. تحت رهبری او، کسب‌وکار راه‌حل‌های اجزای خودرو ال‌جی با ساختار سود و زیان بهبودیافته به ثبات عملیاتی دست یافته است و یک سبد تجاری قوی ایجاد کرده است که شامل چندین فناوری کلیدی حمل‌ونقل آینده است.

یکی دیگر از تغییرات جدید اعلام شده، “تجارت لوازم زندگی” و “تجارت لوازم آشپزخانه” شرکت H&A به ترتیب به “تجارت راهکارهای زندگی” و “تجارت راهکارهای آشپزخانه” تبدیل خواهند شد. این تغییر نام با تمرکز جدید ال‌جی بر نوآوری در تجربه مشتری مطابقت دارد و به تاکید بیشتر این شرکت بر گسترش محتوا و خدمات اشاره دارد.

شرکت سرگرمی خانگی (HE) قرار است ظرفیت خود را برای ایجاد ارزش مشتری با ایجاد بخش تحقیق و توسعه اندونزی تحت مؤسسه HE R&D Lab افزایش دهد تا همکاری بین R&D و پایگاه های تولیدی در خارج از کشور را افزایش دهد.

هدف شرکت قطعات خودروی ال‌جی تقویت قابلیت‌های خود در خرید، تولید و SCM با ایجاد یک گروه عملیاتی است که عملیات یکپارچه تجارت قطعات خودروهای الکتریکی را مدیریت می‌کند.

شرکت Business Solutions (BS) یک بخش تجاری جدید شارژر خودروهای مستقل و بدون راننده را مستقیماً زیر نظر این شرکت راه‌اندازی کرد تا به توسعه کامل کسب و کار راه‌حل شارژ EV که سال گذشته راه‌اندازی شد، سرعت بخشد.

همه انتصاب‌ها از 1 دسامبر اجرا می‌شوند و تبلیغات از اولین روز سال جدید اجرایی می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید