۰۵ دی ۱۴۰۱

ال‌جی مالزی ماشین لباسشویی جدید LG WashTower را معرفی کرد

ال‌جی الکترونیکس مالزی اولین ماشین لباسشویی کاملاً یکپارچه خود را که ترکیبی از ماشین لباسشویی و خشک کن و همچنین یک پنل کنترل همه کاره است با مدل LG WashTower عرضه کرد.

ماشین لباسشویی LG WashTower با استفاده از جفت‌سازی هوشمند ال‌جی، به‌طور خودکار برنامه خشک‌کردن ایده‌آل را بر اساس برنامه شست‌وشوی قبلی تنظیم می‌کند، در حالی که از فناوری TurboWash 360 درجه استفاده می‌کند تا حتی در زمان و تلاش با ارزش‌تر کاربران در انجام وظایف شست‌وشو صرفه‌جویی کند. برای راحتی بیشتر، می‌توان از راه دور از طریق برنامه LG ThinQ نیز  عملکرد دستگاه را کنترل کرد.

ماشین لباسشویی LG WashTower  همراه با فناوری بهبود یافته AI DD، می‌تواند بهترین الگوی شست‌وشو را برای هر بار شناسایی کند، آسیب پارچه را تا 10 درصد کاهش و طول عمر لباس کاربران را افزایش دهد.

این محصول همه کاره از نظر ظاهری، دارای طراحی تخت و یکپارچه با درهای شیشه‌ای رنگی مشکی، عناصر کرومی تزئینی و روکش فولادی مشکی برای دوام عالی با مقاومت بالا در برابر خراشیدگی است.

علاوه بر این، عملکرد WashTower با پانل کنترل مرکزی بیشتر می شود. همه دکمه‌های دسترسی سریع در مرکز قرار گرفته‌اند تا کار با تمام تنظیمات و عملکردها را آسان‌تر کند.

علاوه بر این، برج شست‌وشوی ال‌جی می‌تواند با استفاده از پمپ حرارتی اینورتر دوگانه، دمای خشک‌کردن را بر اساس بار خشک‌کردن و نرمی پارچه تنظیم کند و با افزایش دامنه سرعت گردش و خشک کردن لباس‌ها در دمای پایین‌تر، مصرف انرژی کلی و آسیب پارچه را در طول چرخه خشک کردن کاهش دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید