۰۴ دی ۱۴۰۱

ماشین‌ لباسشویی‌های ال‌جی با درب بالا عملکرد و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می‌کنند

ماشین‌ لباسشویی‌های ال‌جی با درب بالا با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی، ظرفیت بیشتر و طراحی شیک، بهترین نوآوری‌های ال‌جی در لباسشویی، نهایت مراقبت و راحتی از لباس را ارائه می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس امریکا در حال تقویت موقعیت خود به عنوان پیشرو در نوآوری و عملکرد لباسشویی با ماشین‌های لباسشویی با بار بالا است، بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند به راحتی و سادگی خرید کنند. جدیدترین مدل‌های ال‌جی با طراحی شیک و هوشمند داخلی، بهترین عملکرد و راحتی در تمیز کردن را ارائه می‌دهند؛ از جمله فناوری انحصاری TurboWash3D و TurboSteam ال‌جی همراه با انواع ویژگی‌های پیشرفته فناوری برای ایجاد کارهای روتین و بدون دردسر لباس‌شویی. به‌علاوه، هر مدل با ThinQ Care ال‌جی همراه با آرامش خاطر همراه است که باعث می‌شود دستگاه‌ها بهترین عملکرد خود را حفظ کند.

ال‌جی با ماشین‌های لباسشویی تاپ‌لود موقعیت خود را به عنوان پیشرو در نوآوری و عملکرد لباس‌شویی تقویت می‌کند، بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند با خیال راحت و با اطمینان خرید کنند.

جدیدترین مدل‌های پیشرفته ال‌جی دارای فناوری‌های پرقدرت و کارآمد هستند که شست‌وشو را آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

جدیدترین پیشنهادات لباسشویی ال‌جی امکان نظارت و عملکرد آسان برنامه‌های شست‌وشو و خشک کردن را فراهم می‌کند، از جمله ویژگی جفت‌سازی هوشمند ال‌جی، که اطلاعات را از ماشین لباس‌شویی به خشک‌کن ارسال می‌کند و به‌طور خودکار برنامه خشک کردن بهینه را برای حذف حدس‌ها توصیه می‌کند.

دوستدار آسم و آلرژی

مدل‌های لباس‌شویی Top Load ال‌جی همراه با بسیاری از ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن‌های درجه یک ال‌جی، دارای گواهی تایید شده برای آسم و آلرژی توسط بنیاد آسم و آلرژی آمریکا هستند. برنامه شست‌وشوی Allergiene با حذف بیش از 95 درصد از مواد آلرژی‌زای خانگی رایج در پارچه‌ها با استفاده از قدرت ملایم بخار، فراتر از لباس‌های روزمره عمل می‌کند.

راهکارهای شست‌وشوی دقیق‌تر

آخرین پیشنهادات لباسشویی ال‌جی امکان نظارت و عملکرد آسان چرخه‌های شستشو و خشک کردن را فراهم می‌کند، از جمله ویژگی جفت‌سازی هوشمند ال‌جی، که اطلاعات را از ماشین لباس‌شویی به خشک‌کن ارسال می‌کند و به‌طور خودکار چرخه خشک کردن بهینه را برای حذف حدس‌ها توصیه می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی عیب‌یابی بصری را با Smart Diagnosis از طریق برنامه ThinQ برای راحتی کامل ارائه می‌دهد. ThinQ Care ال‌جی برای ارائه بهترین ذهنیت، الگوهای استفاده از دستگاه را تجزیه و تحلیل می‌کند تا گزارش‌هایی درباره عملکرد محصول ارائه دهد. سرویس جامع هوش مصنوعی در صورت شناسایی مشکل بالقوه خدمات، با صاحب خانه تماس می‌گیرد و به اطمینان از اینکه محصولات ال‌جی همیشه بهترین عملکرد خود را دارند، کمک می کند. کاربران می توانند در برنامه LG ThinQ ثبت نام کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید