۱۵ دی ۱۴۰۱

ال‌جی تعهد به نوآوری بی‌وقفه و زندگی بهتر را برای همه ارائه می‌کند

در «LG World Premiere»، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس، ویلیام چو، دیدگاهی برای نوآوری را به اشتراک می‌گذارد که برای بهبود زندگی مشتریان طراحی شده است.

ال‌جی الکترونیکس روز گذشته کنفرانس مطبوعاتی خود را با عنوان LG World Premiere در مرکز کنوانسیون Mandalay Bay در لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده برگزار کرد. ویلیام چو تحت موضوع Life’s Good، تلاش‌های مستمر شرکت برای ایجاد نوآوری برای زندگی بهتر و تضمین آینده‌ای پایدار را برای همه به اشتراک گذاشت.

چو ضمن تایید تعهد شرکت به پذیرش چالش‌های جدید علی‌رغم هرگونه عدم قطعیت، نمایشگاه را با تاکید بر اینکه ال‌جی می‌داند و واقعاً معتقد است که پاسخ همیشه با مشتری است، افتتاح کرد. مدیرعامل ال‌جی در ادامه گفت:

«شروع و پایان همه نوآوری‌ها مشتریان ما هستند و هدف ما در نوآوری این است که لبخند بر لبان آنها بیاوریم.»

نوآوری‌های مشتری محور برای زندگی بهتر

مدیرعامل چو بر تعهد ال‌جی به ارائه ارزش‌های جدید به مشتریان خود از طریق معرفی نوآوری‌های پیشگامانه مانند LG OLED تاکید کرد که تجربه تماشای مشتریان را به کلی تغییر داده است. ال‌جی OLED اکنون که دهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، همچنان استانداردهای صنعتی را برای کیفیت تصویر و تجربیات بی‌سابقه‌ مشتری تعیین می‌کند. برای گسترش بیشتر تجربه مشتری و فعال کردن کاربران تلویزیون برای تعریف مجدد تجربه تماشا، این شرکت به طور فعال با شرکای خود برای معرفی خدمات تعاملی جدید مختلف از طریق تلویزیون‌های ال‌جی، از جمله پلت فرم آموزشی آنلاین MasterClass، برنامه تمرینی MaxPro و سرویس متاورس Sansar کار می‌کند.

مدیر عامل شرکت ال‌جی، به بخش حمل و نقل اشاره کرد؛ جایی که پس از تلاش بسیار، این شرکت خود را به عنوان یکی از شرکای مورد علاقه صنعت خودرو در زمینه نوآوری با کسب و کار راهکار قطعات خودرو خود معرفی کرد. ال‌جی با برخی از شناخته‌شده‌ترین برندهای خودروی جهان دست به دست هم داده است و از بینش مشتریان خود از لوازم الکترونیکی مصرفی، فناوری‌های پیشرفته و حوزه‌های مختلف تخصص استفاده می‌کند تا تجربه داخل خودرو را به پیش ببرد.

علاوه بر این، آقای چو درباره LG ThinQ UP، دسته جدیدی از لوازم خانگی «در حال تکامل» که قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند، صحبت کرد. مجموعه ممتاز شامل محصولات انقلابی مانند یخچال ال‌جی با MoodUP™ است که می‌تواند رنگ را مطابق با سلیقه، خلق و خو یا دکوراسیون آشپزخانه تغییر دهد.

کسب و کارهای آینده برای گسترش تجربه مشتری

سپس، آقای چو بر هدف شرکت برای ارائه تجربیات “اول”، “بی‌نظیر” و “جدید” در همه محصولات و راهکارهای خود به منظور ارائه زندگی بهتر برای همه تاکید کرد. برای گسترش تجربه مشتری در زمینه‌های مختلف، این شرکت برنامه‌های داخلی مختلفی را برای پرورش نوآوران اجرا می‌کند و کارمندان ال‌جی را تشویق می‌کند تا شجاعانه با چالش‌های جدید سازگار شوند.

در نمایشگاه CES، ال‌جی از برخی محصولات توسعه‌یافته تحت آزمایشگاه‌های ال‌جی، پروژه جدید این شرکت که محصولات، خدمات و فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر ایده‌های تجربی و مفاهیم خلاقانه از داخل و خارج شرکت را در بر می‌گیرد، رونمایی کرد. «Hover Gym»، یک راهکار تناسب اندام با استفاده از فناوری کنترل موتور است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون دمبل ورزش کنند. «excicle»، یک راهکار تمرینی خانگی است که تجربه استثنایی دوچرخه سواری در فضای داخلی را ارائه می‌دهد. «brid.zzz»، یک راهکار بهینه برای مراقبت از خواب است که امواج مغزی را حس می‌کند و ضربانی ایجاد می‌کند که به کاربران آرامش می‌دهد. «pluspot»، نیز یک پلت‌فرم خدماتی است که وقتی وسایل حمل‌ونقل شخصی مانند دوچرخه‌های برقی و کیک‌بردهای برقی روی ایستگاه‌های شارژ بی‌سیم آن نصب می‌شوند، پاداش‌هایی را ارائه می‌کند.

ال‌جی در حال گسترش سبد تجاری خود است تا حوزه‌های جدیدی مانند شارژ خودروهای الکتریکی (EV)، سلامت دیجیتال و خدمات محتوا برای پلتفرم webOS را در بر بگیرد. همزمان، این شرکت در حال افزایش سرمایه گذاری در فناوری های اصلی «آینده»، از جمله هوش مصنوعی و 6G، و همچنین همکاری با استارت آپ‌ها از طریق LG NOVA (مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی) است.

مدیرعامل ال‌جی بر تلاش‌های مستمر شرکت برای مشارکت استراتژیک با رهبران جهانی از طیف گسترده‌ای از صنایع تاکید کرد. به خصوص در صنعت محتوا، این شرکت با بسیاری از شرکای ارزشمند کار کرده است تا محتوای بیشتری را تضمین کند که مشتریان بتوانند از آن لذت ببرند.

در این کنفرانس، چو یکی از شرکای کلیدی ال‌جی در خدمات محتوا را معرفی کرد: تام رایان، رئیس و مدیرعامل پارامونت استریمینگ. آقای رایان تلاش‌های ترکیبی دو شرکت و ارائه تجربه‌ای باورنکردنی به ده‌ها میلیون مشتری در سراسر جهان را برجسته کرد. تام رایان، مدیر عامل شرکت، گفت:

« Pluto TV، پیشرو خدمات پخش تلویزیونی رایگان، در حال گسترش یکپارچه سازی کانال‌های ما برای LG Channels است و در این سه ماهه بیش از 100 کانال در سراسر جهان اضافه می‌کند.»

آقای رایان در پایان اظهار داشت که این دو شرکت در سال 2023 به گسترش همکاری و گسترش توانایی‌های خود با یکدیگر ادامه خواهند داد.

تعهدی برای ایجاد آینده‌ای بهتر

چو در پایان سخنرانی خود بر تعهد ثابت ال‌جی به عنوان یک شهروند شرکتی مسئول برای تحقق آینده‌ای پایدار و تمرکز شرکت برای ایجاد آینده‌ای بهتر برای همه تاکید کرد. تلاش‌ها شامل چالش جهانی فناوری اطلاعات برای جوانان دارای معلولیت (GITC) است که از سال 2011، بیش از 4000 جوان را برای ایجاد مهارت در فناوری با هدف از بین بردن شکاف دیجیتال برای افراد دارای معلولیت توانمند کرده است.

مدیرعامل همچنین به وعده شرکت برای افزایش دسترسی به محصولات و خدمات ال‌جی برای اطمینان از استفاده آسان معلولان و سالمندان اشاره کرد. با هدایت بازخوردهای «گروه مشاوره معلولان» ال‌جی – که از سال 2021 فعالیت می‌کند و متشکل از اعضایی با توانایی‌ها و کارشناسان دسترسی متفاوت است – این شرکت به طور مداوم محصولات بدون محدودیتی را معرفی می‌کند که می‌توانند به راحتی برای همه استفاده کنند. در کره جنوبی، این شرکت اقدامات مختلفی را برای تقویت دسترسی انجام داده است، مانند توسعه دستورالعمل‌های محصول که شامل راهنمای صوتی و زبان اشاره، توزیع برچسب‌های بریل برای لوازم خانگی و راه‌اندازی مراکز مشاوره زبان اشاره است.

با همسویی با این موضوع، مدیرعامل چهار فینالیست افتتاحیه جایزه LIFE’S GOOD AWARD را معرفی کرد؛ چالشی نوآورانه که توسط این شرکت راه اندازی شده است تا چشم انداز Life’s Good خود را ارتقا دهد و نوآورانی که مشتاق هستند تأثیر مثبتی بر زندگی مردم و کره زمین بگذارند را توانمند کند. فینالیست‌ها – Day1Lab، Dot Inc.، NONA Desalination و SOLUTUM – از حمایت ال‌جی برای کمک به تنظیم دقیق و راه‌اندازی راه‌حل‌های ابداعی خود برای ایجاد زندگی بهتر برای همه برخوردار خواهند شد. پس از اینکه چهار تیم ایده‌های خود را برای آخرین بار در 16 ژانویه در LG Sciencepark در سئول، کره مطرح کردند، بر اساس رتبه بندی جوایز، مبلغ کلی جایزه 1.05 میلیون دلاری بین چهار برنده تقسیم خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه این شرکت برای نمایشگاه CES 2023 در نظر گرفته است، از سایت LG CES (www.LG.com/CES2023) و کانال LG Global YouTube دیدن کنید و از آخرین اخبار در طول این رویداد (5 تا 8 ژانویه) مطلع شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید