۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس در بازیافت باتری‌های جاروبرقی‌های بی‌سیم پیشتاز است

ال‌جی الکترونیکس (LG) به شرکتی پیشگام در زمینه بازیافت باتری‌های ضایعاتی از جارو برقی‌های بی‌سیم تبدیل شده و همین نیز سبب شده تا این شرکت در زمینه مدیریت ESG (زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی) موفق عمل کند.

از ۸ ماه مه تا ۳۰ ژوئن، شرکت ال‌جی الکترونیکس کمپین «چرخش باتری» را راه‌اندازی کرده است که در آن، باتری‌های بلا استفاده در جارو برقی‌های بی‌سیم ممتاز این شرکت همچون Code Zero A9 و A9S جمع‌آوری می‌شوند تا از این طریق،‌ مشتریان بتوانند در گردش منابع مشارکت داشته باشند و هنگام خرید باتری‌های جدید تخفیف‌هایی بگیرند.

مشتریانی که می‌خواهند در این کمپین حضور داشته باشند، می‌توانند بدون توجه به کارخانه سازنده، باتری‌های بلااستفاده جارو برقی‌های بی‌سیم را به مرکز خدمات ال‌جی الکترونیکس در سراسر کره جنوبی تحویل بدهند. اگر شما یک باتری جدید را پس از بازگرداندن یک باتری استفاده شده خریداری کنید، می‌توانید ۲۰۰۰۰ وون تخفیف بگیرید.

مشتریانی که برای بازدید از مرکز خدمات ال‌جی الکترونیکس مشکل دارند، می‌توانند باتری‌های بلا استفاده را به جعبه جمع‌آوری زباله‌های الکترونیکی در نزدیکی خود ببرند. موقعیت این جعبه‌های جمع‌آوری زباله الکترونیکی را نیز می‌توانید در وب سایت بستر تمرین گردش منابع (Resource Circulation Practice Platform) مشاهده کنید. حتی در همین صورت نیز می‌توانید باتری جدیدی را با تخفیف ۱۱۰۰۰ وون در وب سایت ال‌جی الکترونیکس خریداری کنید.

فلزات کمیابی همچون نیکل (۳۲ گرم)، کبالت (۴ گرم)، لیتیوم (۶ گرم) و منگنز (۲ گرم) از یک باتری جارو برقی شارژی LG Code Zero A9S بازیابی می‌شوند. ال‌جی الکترونیکس به دنبال آن است تا فلزات کمیاب استخراج شده از باتری‌های جمع‌آوری شده را به عنوان مواد باتری‌های جدید خود استفاده کند.

این کمپین بخشی از مدیریت ESG است که توسط شرکت ال‌جی الکترونیکس به عنوان شرکتی پیشرو در بازار جارو برقی‌های بی‌سیم داخل کره انجام می‌شود و در راستای تبدیل کردن زباله‌های بازیافتی به مواد اولیه و فعال کردن اقتصاد چرخشی است.

بائک سئونگ تائه نایب رئیس بخش راهکارهای زندگی ال‌جی الکترونیکس در همین راستا گفته:

«ما یک تجربه متفاوت برای مشتریان از طریق جارو برقی و شارژی Code Zero A9S به ارمغان می‌آوریم، جارو برقی‌ای که با عملکرد و راحتی پیشرفته و همچنین مشارکت فعال در فعالیت‌های مختلف سازگار با محیط زیست مانند بازیافت باتری‌های ضایعاتی ارائه می‌شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید