۲۵ تیر ۱۴۰۲

سرویس LG Channels آثار کره‌ای بیشتری را برای مخاطبان جهانی عرضه می‌کند

سرویس LG Channels سرویس پخش رایگان و انحصاری ال‌جی الکترونیکس به شمار می‌رود که قرار است به دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در استرالیا، اروپا و آمریکای لاتین، مجموعه وسیعی از محتواهای کره جنوبی جذاب و تماشایی را ارائه بدهد، محتواهایی که روزبه‌روز در سراسر جهان در حال محبوبیت هستند. BINGE Korea با ژانرهای متعدد و ارائه همه موارد برای هر سن و سلیقه‌ای، جدیدترین همکاری ال‌جی و شرکت پخش محتوای دیجیتال و پلتفرم دیجیتال مستقر در کره جنوبی NEW ID است که اولین سرمایه‌گذاری داخلی گروه رسانه‌ای NEXT ENTERTAINMENT WORLD محسوب می‌شود.

در ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی، ال‌جی YTN را در کانال‌های خودش در استرالیا، برزیل، مکزیک و اروپا راه‌اندازی کرد و اخبار زنده را مستقیماً از اولین سرویس خبری ۲۴ ساعته کره برای مخاطبان جهانی را ارائه کرد.

بر این اساس، ال‌جی با معرفی BINGE Korea محتواهای کره جنوبی بیشتری را در LG Channels خودش در دسترس مخاطبان جهانی قرار خواهد داد. کاربران تلویزیون هوشمند ال‌جی در بازارهای مربوطه بیش از ۴۰ کانال را در اختیار دارند که به آن‌ها امکان می‌دهد تا به اخبار کره‌ای، برنامه‌های سرگرمی و سبک زندگی، درام‌های کره‌ای، انیمیشن و غیره بدون اشتراک پولی دسترسی داشته باشند. ترجیحات یا علایق آن‌ها هر چه باشد، کاربران در خانه جدید محتواهای کره جنوبی در LG Channels از انبوهی از گزینه‌های تماشای بسیار خوب لذت خواهند برد.

سریال‌های کره‌ای محبوبی همچون Running Man و سریال دوست‌داشتنی SBS نیز در این پلتفرم در دسترس کاربران خواهند بود. ال‌جی مفتخر است که در ماه ژوئیه مجموعه‌ای از درام‌های کره‌ای را ارائه می‌کند که شامل موارد دلخواه تاریخی همچون The Nokdu Flower و سریال‌های نمادین و مدرنی همچون The Heirs است. جدیدترین موج محتواهای کره‌ای که به کانال‌های ال‌جی می‌رسد نیز شامل کانال NEW KMOVIES از NEW ID و همچنین مجموعه هیجان‌انگیزی از عناوین درام SLL خواهد بود.

LG Channels به مرکزی برای علاقه‌مندان به کی پاپ در سراسر جهان تبدیل شده است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد اجرای ستاره‌های پاپ محبوب خودشان را در صفحه نمایش‌های بزرگ تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مشاهده کنند. از جمله برنامه‌هایی که کاربران اکنون می‌توانند تماشایی کنند می‌توان به برنامه هفتگی رتبه‌بندی موسیقی کره‌ای Inkigayo از شبکه SBS اشاره کرد که در آن برجسته‌ترین هنرمندان کی پاپ حال حاضر هستند. کاربران همچنین می‌توانند برنامه‌های تلویزیونی کی پاپ با موزیک ویدئوها، اجراهای زنده، رئالیتی شو و مستند را نیز مشاهده کنند.

بینندگان جوان‌تر مجذوب مجموعه لذت‌بخش برنامه‌های کودکان کره‌ای در کانال‌های ال‌جی می‌شوند. از Toony Planet تا Kongsuni و از Tobot تا Robocar POLI، کاراکترهای رنگارنگ و ماجراهای هیجان‌انگیز بسیار زیادی برای مجذوب کردن جوان‌ترین اعضاهای خانواده وجود دارد.

بسیاری از ۴۰ کانال محتوای کره‌ای در BINGE Korea گزینه‌های کاربر پسندی را برای بهبود تجربه تماشای برای مخاطبان خارج از کشور از جمله محتوای دوبله شده به انگلیسی، برنامه‌هایی با زیرنویس انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی در دسترس دارند.

بینندگان می‌توانند با فشار دادن دکمه اختصاصی روی کنترل از راه دور جادویی (Magic Remote) یا نماد کانال‌های ال‌جی در صفحه اصلی تلویزیون هوشمند ال‌جی خود به این کانال‌های ال‌جی دسترسی داشته باشند. این کاربران را به یک منوی تمام صفحه می‌برد که در آن، می‌توانند همه چیز را درباره کانال‌های متنوع در سرویس رایگان و ممتاز ال‌جی بیاموزند. به هر کانال یک شماره آی‌پی اختصاص داده شده که به‌راحتی می‌توان آن را با استفاده از صفحه شماره روی کنترل از راه دور وارد کرد.

کانال‌های ال‎جی را می‌توان از طریق آنتن با انتخاب دکمه Live TV روی صفحه اصلی فعال کرد. این روش به بینندگان این امکان را می‌دهد که هم کانال‌های تلویزیونی پخش شده و هم کانال‌های ال‌جی را به طور هم‌زمان مرور کنند. کانال‌های BINGE Korea را نیز می‌توان با IP-800 در استرالیا، اروپا و آمریکای لاتین پیدا کرد.

کانال‌های ال‌جی سرویس پخش رایگان انحصاری ال‌جی است که مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌های زنده و بر اساس تقاضا از جمله فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، اخبار، ورزش، برنامه‌های کودکان و غیره را ارائه می‌دهند. با افزایش تعداد کانال‌ها در ۲۷ بازار جهانی، دارندگان تلویزیون ال‌جی به‌راحتی می‌توانند با راه‌اندازی برنامه کانال‌های ال‌جی در پلتفرم webOS تلویزیون ال‌جی خود (مدل‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی ۲۰۱۶ تا اکنون) به برنامه‌های محبوب خود دسترسی داشته باشند.

کانال‌های ال‌جی با کتابخانه گسترده و در حال گسترش خود از محتوای کره‌ای ممتاز، همچنان در ارائه بهترین اخبار، سرگرمی و فرهنگ کره‌ای به بینندگان در سراسر جهان پیشتاز است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید