۱۰ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی پلتفرم محتوای خودرویی خودش را در اختیار ماشین‌های لوکس جنسیس قرار می‌دهد

 ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که قرار است سیستم اطلاعات سرگرمی داخل خودرو خودش که پلتفرم محتوای خودرویی با سیستم عامل webOS است را در خودروهای مدل جدید جنسیس از شرکت برجسته کره‌ای هیوندای موتور قرار می‌دهد. در اواخر ماه اکتبر سال جاری میلادی، ال‌جی در مراسمی در لس آنجلس آمریکا میزبان گروه هیوندای موتور و یوتیوب بود تا معرفی سیستم webOS خودش برای برند لوکس هیوندای به نام جنسیس (Genesis) را جشن بگیرد و به صحبت درباره همکاری بیشتر برای افزایش تجربه سرگرمی داخل خودرو بپردازند.

مدل‌های جدید جنسیس هیوندای مجهز به یک سیستم اطلاعات سرگرمی می‌شوند که می‌توانند از تمام امکانات webOS برای خودرو استفاده کنند. مسافران در صندلی‌های جلو و عقب می‌توانند اکنون به‌راحتی به تماشای محتوای با کیفیت بسیار بالایی همچون محتوای تلفن یا تلویزیون خود بنشینند و در عین حال، رانندگی ایمن و همسو با مقررات را تجربه کنند. نمایشگرهای اطلاعات سرگرمی همچنین می‌توانند محتوا را با کیفیت صدای چشمگیر خودروهای جنسیس پخش کنند.

این همکاری از آن جهت حائز اهمیت است که اولین رونمایی ال‌جی از پلتفرم محتوای خودرویی‌اش است. ال‌جی سیستم webOS برای خودرو را معرفی کرده تا تجربه مشتری منحصربه‌فرد و همچنین خدمات خودرویی خودش را گسترش بدهد. این شرکت با بهره‌گیری از محبوبیت و راحتی ثابت شده سیستم webOS که به فروش ۲۰۰ میلیونی در بازار تلویزیون هوشمند رسیده، نسخه‌ای تازه را برای خودروها توسعه داده تا رانندگان و مسافران بتوانند از طیف گسترده‌ای از خدمات OTT از جمله یوتیوب در داخل کابین خودرو لذت ببرند.

ال‌جی، هیوندای و یوتیوب با یکدیگر همکاری نزدیکی داشتند تا ماهیت اپ تلویزیونی یوتیوب را به سیستم WebOS خودرویی بیاورند که یک تجربه تماشای بهینه داخل خودرو را فراهم می‌آورد. علاوه بر این، اپ یوتیوب راهکارهای لمسی تازه توسعه داده شده‌ای را برای این سیستم خودرویی به کار گرفته است.

ال‌جی همیشه در صدر نوآوری در بازار اطلاعات سرگرمی بوده و به‌طور مداوم تجربه‌های رانندگی را با استفاده از فناوری گسترده و بینشش از دهه‌ها فعالیت در بخش‌های لوازم خانگی و تلویزیون گسترش داده است.

مشتریان با استفاده از این سیستم webOS خودرویی می‌توانند در داخل ماشین خود به‌راحتی از طیف گسترده‌ای از محتواهای در دسترس در تلویزیون‌های خانه لذت ببرند. همین نیز تجربه حمل و نقل متفاوتی را به ارمغان می‌آورد که ارزش بیشتری را به زندگی در سفر می‌دهد و فضای داخل خودرو را شبیه به فضای داخل خانه می‌کند.

کوآن هائه یانگ معاون مرکز توسعه اطلاعات سرگرمی گروه هیوندای موتور گفته:

«به لطف توسعه فناوری در بخش خودروهای SDV، مردم می‌توانند به‌راحتی از انواع محتواهای ویدیویی در داخل خودروهای خود لذت ببرند. ما به گسترش همکاری خود با شرکت‌های محتوای جهانی و بزرگ ادامه خواهیم داد تا تجربه‌های متنوع‌تر و ارزشمندتری را برای مشتریان خود فراهم کنیم.»

تونی آرچیبونگ مدیر همکاری‌های تولید جهانی در شرکت یوتیوب نیز بیان کرده:

«یوتیوب محتوای صوتی و تصویری عمیق و گسترده‌ای را فراهم می‌آورد که برای سرگرمی داخل خودرو بهینه شده‌اند. ما افتخار می‌کنیم که بخشی از این همکاری هستیم، همکاری‌ای که سرگرمی داخل خودرو را به سطح بالاتری می‌برد.»

اون سئون هیون مدیر شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی نیز گفته:

«ال‌جی به معرفی پیشرفته‌ترین راهکارهای خودرویی متعهد باقی مانده، راهکارهایی که شامل سیستم webOS برای خودرو می‌شود. ما به دنبال آن هستیم تا تجربه رانندگان و مسافران را ارتقا بدهیم و در عین حال، نیازهای گسترده و متنوع تولیدکنندگان خودرو را برآورده سازیم.»

ال‌جی با درک عمیق از مشتری و فضاهای زندگی آن‌ها، کنفرانسی در نمایشگاه IAA Mobility 2023 در ماه سپتامبر سال جاری در مونیخ آلمان برگزار کرده بود که در آن، مدیر عامل ال‌جی ویلیام چو به صحبت درباره چشم‌انداز این شرکت برای آینده صنعت حمل و نقل تحت تم Taking Life’s Good on the Road پرداخته بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید