۱۸ آذر ۱۴۰۲

مرکز نوآوری ال‌جی در شیکاگو توجهات را به خودش جلب کرد

اگر همیشه به دنبال نمایشگرهای پیشرفته دیجیتال ساینیج ال‌جی و جدیدترین فناوری‌ها هستید، هیچ مکانی بهتر از مرکز نوآوری تجاری ال‌جی شیکاگو (BIC) وجود ندارد. در اینجا به‌عنوان یک مرکز نوآوری برای شرکای B2B و همچنین مشتریان، بازدیدکنندگان می‌توانند فضاهای خود را با محصولات ال‌جی و راهکارهای تجاری تجهیز کرده و در عین حال از راحتی و آسایشی که ارائه می‌دهند، لذت ببرند.

مرکز BIC با بیش از ۵۵۰۰ فوت مربع مرکز شعبه آمریکا شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی است که در شیکاگو واقع شده و به لطف بازسازی اخیر صورت گرفته، فضایی دوبرابری دارد. بیش از ۱۰۰ مورد از جدیدترین راهکارهای نمایش تجاری ال‌جی، نمایشگر خیره‌کننده Transparent OLED و نمایشگر دیوار ویدئویی Transparent OLED ۲×۲ در سراسر این نمایشگاه گسترده به نمایش گذاشته شدند. این فضا همچنین دارای چندین راهکار دیجیتال ساینیج از جمله نمایشگرهای DVLED متعدد و همچنین مناطق تعبیه شده اختصاصی داده شده به مهمان‌نوازی، پزشکی، فناوری اطلاعات و بازی است.

بخش مهمان‌نوازی دارای تلویزیون‌های هتلی Pro:Centric Direct و ست‌تاپ باکس‌هایی است که قدرت و ارزش پلتفرم هوشمند webOS را نشان می‌دهند. بازدیدکنندگان در اینجا می‌توانند از تجربه عملی Pro:Centric Catena برای بارها و رستوران‌ها و نمایشگرهای Pro:Centric Smart لذت ببرند که ادغام ال‌جی با راهکارهای اتاق هوشمند شخص ثالث همچون پرده‌های هوشمند، چراغ‌های هوشمند و فناوری‌های فعال‌کننده صوتی را برجسته می‌کنند.

فشار تهاجمی این شرکت به بازار نمایشگرهای پزشکی و دستگاه‌های تشخیصی نیز در اینجا برجسته می‌شود و بخش راهکارهای پزشکی نیز دارای اندازه‌های مختلفی از آشکارسازهای دیجیتالی اشعه ایکس، مانیتورهای تشخیصی، مانیتورهای ماموگرافی، مانیتورهای رادیولوژی و مانیتورهای جراحی از جمله مانیتور جراحی جدید ۵۵ اینچی و 4K است. این بخش همچنین شامل یک اتاق تاریک است که نحوه عملکرد این مانیتورهای پزشکی را در یک محیط بررسی رادیولوژی نشان می‌دهد.

در بخش فناوری اطلاعات نیز چندین پروژکتور تجاری ProBeam در کنار خط کاملی از لپ‌تاپ‌های LG gram و انواع مختلف مانیتورها به نمایش گذاشته شدند. آن‌ها می‌توانند مجموعه گسترده مانیتورهای ال‌جی مانند LG UltraWide، Ergo و مانیتورهای دسکتاپ خمیده با اندازه‌های تا ۴۹ اینچ و رزولوشن تا 4K را از نزدیک ببینند یا حتی توضیح مفصلی در مورد مشخصات و ویژگی‌های آن از متخصص فناوری منطقه دریافت کنند.

این مرکز به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان برای تولید مانیتورهای گیمینگ باکیفیت مجهز به بخشی است که فقط به بازی اختصاص داده شده است. مانیتورهای گیمینگ UltraWide و UltraGear OLED در این بخش نصب شدند و توجه طرفداران بازی‌های ویدیویی را به خودشان جلب کردند. علاوه بر این، در بخش خلاقیت نمایشگر ۶۵ اینچی و برنده UltraFine OLED Pro برنده جایزه و مانیتورهای UHD IPS بهینه شده برای برنامه‌های تولید و پخش ویدیو وجود داشتند.

همه مشتریان از شرکای B2B گرفته تا مشتریان نهایی می‎‌توانند با تجربه نمایشگاهی باورنکردنی از محصولات و راهکارهای برتر امروزی، بینشی نسبت به تعهد ال‌جی به نوآوری و رشد کسب و کار کسب کنند. به لطف بازدیدها و تورهای سازماندهی شده، مشتریان می‌توانند ارزش کامل اکوسیستم ال‌جی را در همه سطوح تجربه کنند و بدانند که ال‌جی مجموعه کاملی از فناوری‌های آینده نگر را برای مشتریان تجاری امروزی فراهم می‌کند.

مرکز BIC شیکاگو به‌عنوان مرکز تعامل با مشتریان راهکارهای تجاری ال‌جی در ایالات متحده آمریکا با کاتالوگ گسترده راهکارهای نوآورانه خودش عمل خواهد کرد که انواع حوزه‌های تجاری را پوشش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید