۰۶ خرداد ۱۴۰۳

ال‌جی الکترونیکس برای پنجمین سال متوالی بهترین برند سرگرمی خانگی بریتانیا شد

ال‌جی الکترونیکس به‌تازگی جایزه «برند سال سرگرمی خانگی» که به بهترین برند تلویزیون و محصول صوتی تصویری اهدا می‌شود، در مراسم Which Awards را به دست آورده است، مراسمی که توسط مجله رسانه‌ای غیرانتفاعی بریتانیایی Which? برگزار می‌شود.

هر ساله این مجله بر اساس ارزیابی کارشناسان و مصرف‌کننده‌های متعدد، بهترین برندها را در هر زمینه معرفی می‌کند. این ارزیابی‌ها بسیار معنادار است چراکه نه‌تنها عملکرد محصول بلکه خدمات مشتری، ارزش پول، نوآوری و رضایت مصرف‌کننده را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس با توجه به تجربه متفاوت کاربری ارائه شده توسط تلویزیون LG OLED و ساندبارهای آن، جایگاه خودش را به‌عنوان برند برتر برای پنجمین سال متوالی از سال ۲۰۲۰ میلادی تثبیت کرده است.

مجله Which در رابطه با انتخاب ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان برنده این جایزه بیان کرده:

«تلویزیون LG OLED محصولی عالی با کیفیت تصویر شگفت‌انگیز و صدایی فوق‌العاده است.»

تلویزیون LG OLED و ساندبار آن به طور مداوم امتیازات بالایی را دریافت می‌کنند. در میان تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی نیز مدل 65C3 از جایگاه اول تا ششم را به خودش اختصاص داده و از مجموع ۲۹۴ مدل ارزیابی شده، امتیاز ۷۹ را به دست آورده است. ساوندبار ال‌جی نیز از مجموع ۱۲۶ مدل ارزیابی شده، رتبه ۵ از ۱۰ مدل برتر را کسب کرده است.

ال‎‌جی الکترونیکس پس از دریافت جایزه «برند سال سرگرمی خانگی» برای پنجمین سال متوالی، قصد دارد تا جایگاه خودش به‌عنوان بهترین برند را با تلویزیون‌های OLED و ساندبارهای سال ۲۰۲۴ خودش تثبیت کند.

پردازنده آلفا ۱۱ روی مدل‌های سال ۲۰۲۴ تلویزیون‌های LG OLED EVO اعمال شده که عملکرد گرافیکی را تا ۷۰ درصد و سرعت پردازش را تا ۳۰ درصد بر اساس عملکرد هوش مصنوعی بهبود می‌بخشد، هوش مصنوعی‌ای که ۴ برابر قدرتمندتر از آلفا ۹ موجود است.

ساندبار سال ۲۰۲۴ میلادی ال‌جی (S95TR) از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل انعکاس صدا استفاده می‌کند، اندازه و شکل فضای داخلی را تشخیص می‌دهد و صدا را برای ایجاد صدایی سه بعدی دقیق‌تر و غنی‌تر تصحیح می‌کند.

چوی هوال سو رئیس شعبه بریتانیای ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما جایگاه خودمان را به‌عنوان بهترین برند سرگرمی خانگی با پیشروی تلویزیون‌های LG OLED  و ساندبارهای سال ۲۰۲۴ تثبیت خواهیم کرد، محصولاتی که با هوش مصنوعی تجربه تماشای مشتری را متحول خواهند کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید