۱۰ خرداد ۱۴۰۳

ال‌جی کسب‌وکار HVAC خودش را در بازارهای کلیدی آسیا گسترش می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال حاضر میزبان اجلاس رهبران مشاور LG HVAC یا همان LG Alumni Event در شهر سئول است، رویدادی که از ۲۸ تا ۳۱ ماه مه در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. این اجلاس به مشاوران محصولات گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع (HVAC) از سراسر آسیا فرصتی ارزشمند برای بهره‌مندی از بینش گسترده صنعت ال‌جی و کسب اطلاعات بیشتری درباره فناوری‌های پیشرفته آن ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود این اجلاس که اولین رویداد در نوع خودش است، رهبری این شرکت را در منطقه آسیا تقویت کند، منطقه‌ای که اکنون سریع‌‎ترین بازار در حال گسترش HVAC را در جهان دارد.

در این نشست ۴۶ مشاور از پنج کشور آسیایی همچون اندونزی، سنگاپور، تایلند، فیلیپین و ویتنام حضور داشتند. مشاوران فنی نقشی حیاتی در کسب‌وکار تهویه مطبوع ایفا می‌کنند و به مشتریان در زمینه‌های مهمی از جمله طراحی سیستم، راهنمایی نصب و پشتیبانی تعمیر و نگهداری کمک می‌کنند. با همکاری نزدیک با مشاوران در هر بازار، ال‌جی می‌تواند تجربه مشتری متفاوتی را ارائه بدهد که ارزش قابل‌توجهی به راهکارهای پیشرو در صنعت تهویه مطبوع خود می‌افزاید.

آسیا با پتانسیل رشد بالایی که دارد، به‌عنوان بازاری کلیدی برای گسترش تجارت HVAC  ال‌جی مطرح شده است. با افزایش ساخت و ساز تجاری و سیاست‌های سخت‌گیرانه دولت در صرفه‌جویی در مصرف انرژی، منطقه آسیا شاهد افزایش تقاضا برای سیستم‌های هوشمند HVAC است که کنترل یکپارچه اینترنت اشیا، اتوماسیون ساختمان و نظارت بلادرنگ بر عملکرد را ارائه بدهند. ال‌جی به‌عنوان ارائه‌دهنده راهکارهای HVAC  مسکونی و تجاری با راندمان بالا بر اساس فناوری نوآورانه پمپ حرارتی، در حال همکاری با دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی برای توسعه نسل جدیدی از سیستم‌های پمپ حرارتی پیشرفته است.

در سال ۲۰۲۳ میلادی، ال‌جی برنامه خودش برای بیش از دو برابر کردن فروش کسب‌وکار HVAC مسکونی و تجاری خودش تا سال ۲۰۳۰ میلادی را اعلام کرد، هدفی بلندپروازانه که جایگاه این شرکت به‌عنوان یک ارائه‌دهنده راهکارهای تهویه مطبوع جهانی را تضمین می‌کند.

از طریق مجموعه‌ای از سمینارهای جذاب که توسط کارشناسان صنعت اجرا می‌شوند، مشاوران شرکت‌کننده در این اجلاس بینش جدیدی از روندها و فناوری‌هایی به دست خواهند آورد که چشم‌انداز محصولات HVAC در آسیا و سراسر جهان را شکل می‌دهند. موضوعات کلیدی شامل ساختمان‌های بدون کربن و محصولات HVAC در عصر هوش مصنوعی از جمله موضوعات مهم این اجلاس هستند.

آسیا نقطه شروع است و ال‌جی قصد دارد تا شبکه مشاوران خودش را به طور استراتژیک در سراسر جهان گسترش بدهد و تلاش‌های خودش را به مناطق با پتانسیل رشد بالا مانند آمریکای جنوبی و مرکزی گسترش بدهد.

جیمز لی رئیس واحد تجارت راهکار هوا در شرکت راهکار هوا و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«خوشحالیم که فناوری‌های پیشرفته و بینش‌های صنعت خود را با مشاوران حرفه‌ای HVAC از برخی از پویاترین بازارهای آسیا به اشتراک می‌گذاریم. ما به همکاری نزدیک با شبکه مشاوران خود ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین نتایج برای مشتریان رقم می‌خورد و نفوذ ما در سراسر منطقه آسیا افزایش می‌یابد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید