۱۹ تیر ۱۴۰۳

ال‌جی در رویداد Volkswagen Group Award 2024 مورد تجلیل قرار گرفت

ال‌جی الکترونیکس (LG) در رویداد Volkswagen Group Award 2024 که در تاریخ ۲ ژوئیه در شهر ولفسبورگ آلمان برگزار شده بود، مورد تجلیل قرار گرفت. ال‌جی توسط گروه فولکس واگن که یکی از خودروسازان برتر جهان است، در بخش «مشارکت» به دلیل توسعه برجسته، تولید و مدیریت زنجیره تأمین فناوری‌ها و راهکارهای حمل و نقل از جمله سیستم‌های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو و محصولات ارتباطی تحسین شد. این جایزه تعهد تزلزل‌ناپذیر ال‌جی به برتری را برجسته می‌کند و به شهرت روزافزون آن در بخش خودرو به‌عنوان شریکی قابل اعتماد و ارائه دهنده نوآوری اشاره دارد.

مراسم Volkswagen Group Award در سال ۲۰۰۲ میلادی تأسیس شد و هر ساله نیز برای قدردانی از تأمین‌کننده‌های برتر این شرکت در مقر آن در ولفسبورگ برگزار می‌شود. مراسم امسال در مجموع ۱۰ تأمین‌کننده را مورد تجلیل قرار داد که در ۱۰ دسته مختلف از جمله مشارکت، پایداری، دیجیتال سازی و تحول بوده است.

همکاری ال‌جی با گروه فولکس واگن به چندین سال قبل باز می‌گردد که در طول آن ال‌جی طیف وسیعی از راهکارهای پیشرفته خودرویی مانند سیستم‌های سرگرمی، نمایشگرهای خودرو، کابین‎‌های دیجیتال، فناوری واقعیت افزوده و راهکارهای کنترل دامنه کابین را ارائه کرده است. در سال ۲۰۱۵، در برنامه Fast Automotive Supply Tracks فولکس واگن شرکت کرد و در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز ال‌جی جایزه فناوری و نوآوری را از گروه فولکس واگن به خاطر فناوری اطلاعات سرگرمی برجسته‌اش دریافت کرد.

دیرک گروس لوهید عضو کمیته اجرایی گسترده و عضو هیئت مدیره برند فولکس واگن بیان کرده:

«موفقیت گذشته، حال و آینده گروه فولکس واگن تنها با شرکای قوی امکان‌پذیر است. مراسم جوایز سالانه گروه فولکس واگن اهمیتی که ما برای همکاری نزدیک و مبتنی بر مشارکت با تأمین‌کنندگان خود قائل هستیم را برجسته می‌کند و بر احترامی که به این امر می‌پردازد، تأکید می‌کند.»

یون سئوک هیون رئیس شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی بیان کرده:

«ما عمیقاً از این جایزه معتبر مفتخریم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری قوی خود با گروه فولکس واگن هستیم. ال‌جی متعهد به ایجاد نوآوری در بخش حمل و نقل و همکاری نزدیک با شرکای صنعتی خودش برای ارائه محصولات متمایز و تجربیات استثنایی برای مشتری است.»

ال‌جی از زمان ورود به بازار راهکارهای حمل و نقل، جوایز متعددی را از خودروسازان به دلیل قابل اعتماد بودن به‌عنوان تأمین‌کننده و کیفیت قطعات و سیستم‌های پیشرفته خودرویی خودش دریافت کرده است. سال گذشته ال‌جی در سی و یکمین جوایز سالانه Annual Supplier of the Year Award شرکت جنرال موتورز به‌عنوان بهترین تأمین‌کننده در حوزه‌های اطلاعات سرگرمی و تله‌ماتیک انتخاب شد. در سال ۲۰۲۰ نیز ال‌جی توسط گروه مرسدس بنز برای عملکرد و مشارکت درجه یک و توسط گروه رنو برای فناوری‌های پیشرفته نمایشگر خودرو مورد تجلیل قرار گرفت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید