۱۷ شهریور ۱۴۰۳

تقویت تجربه ورزشگاه اتلتیکو مادرید با نمایشگرهای LED پیشرفته

در چند دهه اخیر، فوتبال به روش‎های مختلف به طور کامل فناوری را پذیرفته است. از فناوری‌های هوش مصنوعی پوشیدنی که داده‌های بازیکنان را در طول بازی به دست می‌آورد تا فناوری خط دروازه که تضمین می‌کند هر گل به صورت قانونی به ثمر رسیده است، نوآوری روش بازی را تغییر داده است و اکنون نحوه تجربه آن را نیز تغیر می‌دهد. در همین راستا نیز ال‌جی اسپانیا با تیم برجسته اروپایی اتلتیکو مادرید که یک باشگاه فوتبال معروف اسپانیایی با هواداران پرشور جهانی و میراثی غنی از سال ۱۹۰۳ میلادی است، برای ارائه محصولات تابلوهای پیشرفته و نوآوری‌های فناوری به توافق رسیده است.

ال‌جی اسپانیا به‌عنوان حامی رسمی اتلتیکو مادرید برای دو فصل آینده، تابلوهای ساینیج LED خودش را در سرتاسر استادیوم سیویتاس متروپولیتانو نصب خواهد کرد. نوار LED بیضی شکل که آماده تزیین سقف ورزشگاه است، نه تنها تجربه بصری همه جانبه‌ای را به طرفداران ارائه می‌کند بلکه به یکی از نمادین‌ترین عناصر طراحی استادیوم تبدیل می‌شود. این صفحه نمایش «روبان آسمان» با ابعاد ۲۰۰۰ متر با مواد ال‌ای‌دی و درخشندگی ۷۵۰۰ سی دی در متر مربع است، تجربه بصری ۳۶۰ درجه مسحورکننده‌ای را ارائه خواهد کرد که هر هفته ۷۰۰۰۰ طرفدار را مجذوب خودش می‌کند.

در ورودی اینجا نیز چهار تابلوی ال‌ای‌دی گرد در فضای باز نصب خواهد شد و این در حالی است که صفحه نمایش بنر ال‌ای‌دی با مساحت ۴۵ متر مربع با فناوری صفحه نمایش فوق‌العاده روشن و با وضوح بالای خودش از طرفداران استقبال خواهد کرد. علاوه بر این‌، نمایشگرهای LED تونل نیز به دیوارها و قوس‌های تونل بازیکنان اضافه می‌شوند تا هنگام بیرون آمدن بازیکنان به زمین، انتظار و غوطه‌ور شدن را ایجاد کنند.

برای اطمینان از اینکه این حمایت مالی فراتر از زمین می‌رود، ال‌جی اسپانیا از پروژه Ciudad del Deporte این باشگاه حمایت خواهد کرد که یک شهر ورزشی پیشرفته است و قرار است با همکاری با دولت محلی تا سال ۲۰۲۶ میلادی تکمیل شود. برای این منظور نیز ال‌جی اسپانیا قصد دارد از طریق اجرای گسترده آخرین راهکارهای دیجیتال ساینیج خودش، به مدرن سازی امکانات شهر ورزشی کمک کند.

این همکاری بر اعتماد اتلتیکو مادرید نسبت به فناوری‌های نمایشگر ال‌جی تأکید دارد چراکه این اولین باری نیست که آن‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند. در سال ۲۰۱۷ میلادی، ال‌جی اسپانیا تابلوهای ال‌ای‌دی را با مساحت ۷۵۵ متر مربع در استادیوم ۸۸۰۰۰ متر مربعی خودش نصب کرد. این بدان معنا است که طرفداران وفادار آن به خوبی از توانایی ال‌جی برای زنده کردن دوباره مسابقه با پخش واضح بازی و محتوای غوطه‌ورکننده مرتبط با باشگاه آگاه هستند.

اسکار مایو مدیر درآمد و عملیات در باشگاه اتلتیکو مادرید بیان کرده:

«ال‌جی شریکی عالی برای بهبود تجربه استادیوم برای همه تماشاگرانی است که از سیویتاس متروپولیتانو بازدید می‌کنند. به لطف این پروژه جدید، استادیوم و شهر ورزشی آینده ما از فناوری نمایشگر سطح بالایی بهره خواهد برد و طرفداران ما که از سراسر جهان برای دیدن بازی‌مان می‌آیند، از این استانداردهای فناوری جدید هیجان زده خواهند شد.»

ال‌جی سابقه نصب تابلوهای دیجیتال ساینیج چشمگیری را در استادیوم‌های سراسر اروپا از جمله استادیوم نمادین ومبلی لندن، استادیوم فوق مدرن تاتنهام هاتسپر، استادیوم دویچه بانک پارک آلمان و استادیوم نوکیا آرنا فنلاند دارد. این نصب‌ها به ارائه تجربه‌های بازی فراموش‌نشدنی برای میلیون‌ها تماشاگر کمک کرد که ال‎جی را وادار می‌کند تا تجربه بصری استثنایی را به عرصه‌های بیشتری در سراسر جهان بیاورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید